GENIJALNE REKLAME /

Dakle, vrištanje od smijeha: Pogledajte kako su ponajveće kompanije iskoristile preljub godine

Dakle, vrištanje od smijeha: Pogledajte kako su ponajveće kompanije iskoristile preljub godine
Foto: Instagram/x/screenshot
Naravno, i ponajveće svjetske kompanije iskoristile su trenutak i prikrpale se preljubu godine poznatom kao #ColdplayGate. I redom su nasmijale i oduševile kako su tu nevjeru iskoristile u marketinške svrhe. Pogledajte u nastavku one najbolje reklame koje smo uvrstili u galeriju, a ako vam još uvijek nije poznato o čemu pričamo, eto nekoliko rečenica da utvrdimo gradivo: Sve je počelo 16. srpnja 2025. na stadionu Gillette u Foxboroughu, Massachusetts. Tijekom koncerta, kamere su u publici tražile parove za popularni segment "kiss cam". Kada se objektiv zaustavio na Andyju Byronu (50) i Kristin Cabot (52), direktorici ljudskih resursa njegove tvrtke, umjesto poljupca uslijedila je panična reakcija. Byron se naglo sagnuo kako bi se sakrio, dok je Cabot rukama prekrila lice. Njihova neugoda nije promakla frontmenu Coldplaya, Chrisu Martinu, koji je publici dobacio sada već legendarni komentar: "Ili imaju aferu, ili su jako sramežljivi." Snimka je eksplodirala na internetu, prikupivši desetke milijuna pregleda na TikToku i drugim platformama, a internetski detektivi brzo su identificirali aktere. Samo nekoliko sekundi na velikom ekranu tijekom koncerta grupe Coldplay bilo je dovoljno da se pokrene lavina koja je rezultirala ostavkom Andyja Byrona, izvršnog direktora tehnološke tvrtke Astronomer procijenjene na više od milijardu eura.
1 /16
VOYO logo
VOYO logo
Pogledaj još galerija