JEDNOSTAVAN TRIK / 'Prestao' pušiti marihuanu i šokirao cijeli svijet. Kako je Snoop Dogg svima očitao lekciju iz marketinga?
istražili smo / Što je marketing kojim kompanije glume da su 'zelene' i pritom okreću novac? Donosimo sve o greenwashingu
SVE SU TRAŽENIJI / Znate li tko su djevojke na slici? Ljudi s njihovim vještinama zarađuju nezamislive svote, a jedno je naše veleučilište čak uvelo program za njih
INOVATIVNI I KREATIVNI / Zlatna pravila za mlade poduzetnike: Kako stvarati sadržaj koji će privući nove kupce?
UPS / Nova 'Domaćica' izazvala je podijeljene reakcije, evo još pet svjetskih brandova kojima se dogodilo isto
SVAKA ČAST! / Vlatka Pokos rastura, ovakvo priznanje ne dobiva svatko: 'U nekoliko navrata bila sam najbolja u cijeloj Kanadi'
Najveći marketinški vizionar današnjice / Genijalni Thomas Kolster: ako izgrade održivo poslovanje, male tvrtke mogu uzeti dio kolača velikim brendovima
Gost Direkta / Malešević protiv Milanovićevog 'misli na sebe': 'Kampanja je referendum o nama. Sada znamo kakvi smo... Predlažem i novi slogan - Ostanite negativni do kraja'
VLASNIK 'TRI MAJMUNA': / 'Prijete mi da će me ovo koštati, ali nitko nije dostojan moje Hrvatske, vi prozvani ponajmanje!'
Stvorio influensere / Dojam je postao važniji od stvarnosti: Kako je Instagram promijenio svijet u 10 godina
Vijesti / Sonja Kovač tvrdi da je neinformiranost razlog ljutnje na influencere: 'Ljudi ne shvaćaju da sve radi jedna osoba'
Vijesti / 'Dosta ljudi pita kakav je to posao to influensanje? Volim se našaliti da mi plaćaju da živim'
ELLA DVORNIK ZA RTL DIREKT / 'Dosta ljudi pita kakav je to posao to influensanje? Volim se našaliti da mi plaćaju da živim'
SLIKA S VINKOVAČKIH JESENI PODIJELILA JAVNOST: / 'Ovo je neumjesno, dijete su stavili u situaciju u kojoj se aludira na alkohol'
I nasmijati se / Mislite da vas reklame i natpisi ne mogu privući? Pokleknut ćete pred ovim primjerima
Koliko daleko ide naša naivnost? / 'Čarobni napitak': zaradio vrtoglavu cifru prodavajući vodu od hrenovki za 250 kuna
TAJNI DOGOVORI KOJI SU OBLIKOVALI NAŠE ŽIVOTE: / Evo kako kompanije desetljećima varaju kupce, a da to niti ne znamo
Kreativni marketing / 'Što kad nestane privlačnosti u vezi' i 'popis najljepših ljudi na svijetu' nova su imena Ikeinih proizvoda
bezočno nas lažu / Iako se u reklamama oglašava kao bezalkoholno, svako takvo pivo zapravo ima alkohola u sebi
bandićev japanac uopće nije - japanac / PR stručnjaci i režiser za Direkt analiziraju kakvi su izborni spotovi i plakati stranaka
masovna promocija / Volite 'Star Wars'? Univerzalno oružje iz daleke galaksije odsad može ukrašavati i vašu profilnu na Faceu
Ministar lorencin za rtl danas / 'Posezonski mjeseci bilježe rast što nam je jedan od glavnih ciljeva'