
Studenti, prijavite se ako želite ostaviti trag u svijetu marketinga!

Otvorene su prijave za četvrto izdanje
IdejaXice
,
natjecanja namijenjenog studentima i nadolazećim generacijama
marketinških stručnjaka i inovatora koje se održava u sklopu
nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija. IdejaXica
omogućuje jedinstvenu priliku mladim talentima da pokažu svoje
znanje i kreativnost rješavajući realne zadatke iz prakse, a
ovogodišnji zadatak -
Ovogodišnji natječaj uključuje osmišljavanje marketinške
strategije za koncept
"Svjesni smo kako današnja bankarska ponuda, zbog svoje
raznolikosti i zakonske regulative, nije baš uvijek dovoljno
razumljiva. Upravo smo iz tog razloga razvili koncept
O finalistima IdejaXice odlučuje stručni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga dok o pobjedniku odlučuje klijent, odnosno Erste banka. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija. Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 20. ožujka 2015. putem adrese elektronske pošte: [email protected]
Velika novost ovogodišnjih Dana komunikacija su besplatne kotizacije za sve studente. Na ovaj način festival se još više želi približiti budućim profesionalcima te im omogućiti stjecanje znanja i uvid u praktične primjere predavanja u sklopu programa festivala u kojem će sudjelovati najveća imena struke. Više o festivalu možete pronaći na www.danikomunikacija.com
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, Visoka škola tržišnih komunikacija Agora, Rochester Institute of Technology i drugi.
















