Očekuju 'kišu novca' /

Najmoćniji brend na svijetu počinje prodavati mlijeko

U kompaniji su uvjereni kako će ovaj poslovni potez rezultirati 'kišom novca' unatoč tome što će njihovo mlijeko biti dvostruko skuplje od konkurencije.

VOYO logo
VOYO logo

Coca-Cola uskoro će obogatiti svoju ponudu bezalkoholnih pića, a na policama trgovina će se naći njihovo mlijeko, i to od idućeg mjeseca (prvo SAD pa druge zemlje).

U kompaniji su uvjereni kako će ovaj poslovni potez rezultirati 'kišom novca' unatoč tome što će njihovo mlijeko biti dvostruko skuplje od konkurencije.

Razlog više cijene je da će njihov proizvod biti "zdraviji", a sadržavat će više proteina, manje šećera i bit će bez laktoze.

Zdrava prehrana i Coca-Cola rijetko se mogu naći u istoj rečenici, ali iz kompanije poručuju da će popularnost ovoga mlijeka postepeno rasti: "Potrebno je neko vrijeme da se ovaj proizvod izgradi kao brend i nećemo odmah govoriti o 'kiši novca', ali ona će doći kasnije, uvjereni smo u to".

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali