
Jelena Veljača: Majčinstvo je beskompromisna, stalna improvizacija

Dolaskom bebe u dom budući roditelji dobivaju novu ulogu koju slijedi niz novih svakodnevnih odluka koje se tiču novog člana obitelji. Bilo da se radi o odabiru hrane bez aditiva, dermatološki testirane kozmetike ili odabiru brendova koji ne koriste dječji rad, roditelji za svoje bebe biraju samo najbolje. Ipak, u nedostatku osviještenih brendova na hrvatskom tržištu, nerijetko moraju učiniti puno kompromisa.
Kako ne bi morali raditi kompromis oko svoje bebe, roditeljima je
sada dostupna
Majčinstvo bez kompromisa
Gdje je potreban kompromis i kako postići balans rješenja, pitanja su koja si često postavljaju novopečeni roditelji. Jelena Veljača, ambasadorica Pampers Pure linije, smatra kako roditelji ne bi trebali raditi kompromise.
Nema kompromisa kada su u pitanju bebe
O putovanju kroz majčinstvo, razvoju majčinskog (zaštitničkog) instinkta, očekivanjima i donošenju kompromisnih rješenja Jelena Veljača, ambasadorica kampanje, razgovarala je s mamama na Pampers panelu „Nema kompromisa“ u dječjem multibrand storeu Ne.Ne.Ne.
Svoja iskustva razmijenile su Anita Duić, manekenka i dekoraterka seta, zatim naše kazališne, filmske i televizijske glumice Ana Maras Harmander i Nataša Janjić, vlasnica i direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij Manuela Šola te influencerica Dajana Civadelić, u insta-svijetu poznatija kao @chilli_di.
Njezina kolegica Ana Maras Harmander otkriva da je sa svojim djetetom sama prvi put putovala kada mu je bilo samo dva mjeseca te dodaje kako joj je izuzetno bitno da Pampers pelene može pronaći u svakoj zemlji u koju ide - pružaju joj sigurnost i zna da se na Pampers može osloniti.
Složile su se da je za mame najvažnija sigurnost njihova djeteta pa zato odabiru proizvode visoke kvalitete za koje ne moraju raditi kompromis, kao što su i Pampers pelene.
Održivi i sigurni materijali za bebinu kožu
Dio odrastanja beba ne čine samo sretni trenuci, već i nestašne epizode kada roditelji trebaju očistiti 'nered' iza svojih najmlađih. Mame i tate sada mogu biti opušteni i sigurni u svoj izbor.
Pri osmišljavanju svoje nove linije Pure Protection Pampers nije radio kompromise niti oko čega. Radi se o prvoj na svijetu liniji pelena i maramica koja je izrađena od probranog pamuka, mekih vlakana na biljnoj bazi, celuloze pribavljene iz održivih izvora i ostalih pažljivo odabranih materijala, ispričao je okupljenima marketinški menadžer Pampersa Neven Kružljak.
Pure Protection linija dermatološki je testirana, hipoalergena i ne sadrži dodatne mirise, klorni izbjeljivač, kao ni lateks. Bebina koža sigurna je kada uz nju prianjaju pelene izrađene od celuloze iz održivih izvora te od materijala koji su ili ponovno upotrijebljeni ili reciklirani ili obnovljeni tijekom prošle godine. Pure Protection pelene sadržavaju karakteristike koje bebi i roditeljima omogućavaju miran san uz suhoću do 12 sati, kao i pouzdani indikator kada je pelena mokra.
O Pampersu
Više od 50 godina roditelji vjeruju Pampersu kada je u pitanju briga za njihove bebe. Pampers je dio kompanije Procter & Gamble, a njihove pelene zauzimaju prvo mjesto kao najprodavanije pelene na svijetu. Pampers nudi cjelovit asortiman pelena, vlažnih maramica i pelene-gaćice dizajnirane kako bi omogućile zaštitu i udobnost u svakoj fazi bebinog razvoja. Posjetite www.pampers.com.hr kako bi doznali sve o Pampers proizvodima te pronašli ideje i informacije za brigu oko vaše bebe.
Čitaj, prati i komen tiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!













