
Mattel na tržište lansirao visoku, nisku i bujnu Barbie

Američka tvrtka Mattel predstavila je tri nove verzije svog najpoznatijeg brenda, lutke Barbie, koju već desetljećima kritiziraju zbog nerealnih tjelesnih proporcija.
Na američkom tržištu tako će se uskoropojaviti tri nova tipa Barbie. Bit će to visoka Barbie, niska i Barbie s oblinama, koja najviše odudara od originala zbog čega je u četvrtak osvanula na naslovnici Timea.
Osim što neće biti savršenih proporcija, nove lutke imati sedam različitih tonova kože, 24 različite frizure i više boja očiju. Uprava Mattela se nada kako će novi oblici tijela "realnije odražavati svijet kakvoga djevojčice uistinu vide oko sebe" i omogućiti im "da lakše pronađu lutku koja im najbolje odgovara".
Želja za poboljšanjem profita ili socijalna osviještenost Mattela, nakon više od pedeset godina rezultirali su realnijim izgledom lutke, dosad pretjerano vitke plavuše neprirodnih tjelesnih proporcija. Reakcije na društvenim mrežama na ove promjene većinom su pozitivne.
Žene koje su nekoć željele biti baš poput Barbie, sada pozdravljaju nesavršenu lutkicu.
"Mnogi će reći da kasnimo, no velikoj tvrtki poput nas treba puno vremena za promjene. Nudeći djevojčicama i njihovim roditeljima širi pogled na pojam ljepote pokazujemo da smo odgovorni", rekla je za Time menadžerica brenda Barbie u Mattelu, Evelyn Mazzocco.


















