ljepota je stav /

Drugačiji pristup modi: Seksipil nema rok trajanja

Modna kuća American Apparel u zadnje vrijeme izaziva dosta kontroverzi u modnom svijetu. Nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice, ovaj put su angažirali 62-godišnjakinju za novu liniju donjeg rublja.

VOYO logo
VOYO logo

Dok modna industrija i mediji neprestano nameću ideale mladosti i ljepote, modna kuća American Apparel odlučila se na sasvim drugačiji pristup. Naime, oni su angažirali 62-godišnju Jacky O’Shaughnessy za svoju novu liniju donjeg rublja. Njezine fotografije u čipkastom grudnjaku i gaćicama objavili su na društvenim mrežama uz slogan 'seksepil nema rok trajanja'. Reakcije su bile i više nego pozitivne. Društvo opsjednuto mladošću i nerealnim standardima ljepote ovaj put se nije zgrozilo nad borama i smežuranom kožom. Štoviše, komentari su se uglavnom svodili na to da podržavaju integraciju starijih osoba u modu te da je inspirirajuće što se modna kuća odlučila suprostaviti normama ljepote.

American Apparel je nadavno digao mnogo prašine nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice i 2014. godinu proglasili 'godinom mufa'. Osim toga, ova modna kuća poznata je po angažiranju modela svih boja, oblika i veličina. 

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali