TURIZAM I DALJE DAJE RAZLOGA ZA OPTIMIZAM: /

'Očekuju nas još dobra dva mjeseca, ali samo ako ćemo se se pridržavati ovoga'

Direktor hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić rekao je kako su ovogodišnje turističke brojke, između ostalog,

VOYO logo
VOYO logo

Tijekom predstavljanja ostvarenih turističkih rezultata u ličko-senjskoj i Karlovačkoj županiji, direktor hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić, poručio je kako su ostvareni rezultati u turizmu, posljedica ne samo otvaranja granica prema inozemstvu u svibnju, već i povoljne epidemiološke situacije te marketinških i informativnih kampanja fokusiranih na najvažnija inozemna tržišta.

"S obzirom na okolnosti iznimno smo zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine gdje samo u kolovozu zabilježili 67 posto turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija", poručio je za N1 Staničić, dodavši kako Hrvatsku očekuju još dva mjeseca turističkog prometa, ako se budemo pridržavali epidemioloških mjera i ako situacija u zemlji bude povoljna.

Staničić je iskoristio priliku da, uz saznanja o turističkim rezultatima Ličko-senjske (u kolovozu 67 posto lanjskog rezultata, ukupno 54 posto u odnosu na 2019.) te Karlovačke županije (30 posto lanjskih rezultata, porast broja domaćih gostiju za 30 posto), predstavi i buduće aktivnosti. Između ostalog, one uključuju usvajanje novih pravilnika i podzakonskih akata kojima se nastoji dodatno regulirati i unaprijediti turističke procese. Tako je riječi bilo o Pravilniku o nedovoljno razvijenim područjima te o Pravilniku o udruženim turističkim zajednicama, ali i o sustavu turističkih zajednica s naglaskom na njegov daljni razvoj te zadaće i uloge turističkih zajednica u okviru novog zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali