ONAJ NADREALNI SPOT ZA PREDSJEDANJE EU PLATILI SMO PRAVO MALO BOGATSTVO: /

No, čak ni to nije najveći problem...

Nagrađivani spot 'Ambasadori hrvatskog turizma', nastao na platformi Croatia full of life, koštao je državu dvostruko manje od ovog

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

U petak, 10. siječnja na početku sastanka EU povjerenika s ministrima hrvatske Vlade u Nacionalnoj sveučilišnoj knjižnici prikazan je promotivni spot Hrvatske. Kroz crtice iz života više ljudi, koji su rođeni u godinama značajnima za Europu, predstavljaju se hrvatska dostignuća i ljepote, no ni najbenevoletniji gledatelji, ne mogu u tom spotu prepoznati stvarnu Hrvatsku koliko video je toliko pun floskula o snažnoj Europi, prilikama i zajedništvu.

No puno veći problem krije se u pozadini promotivnog spota. Kako doznaje t portal, ne samo da ga je država platila 1,4 milijun kuna nego je naručen i napravljen bez javnog natječaja.

Autorsko djelo pa natječaj nije nužan

„Odluka o izradi spota donesena je na temelju sporazuma između Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i Ministarstva vanjskih i europskih poslova kojim je određeno kako će HTZ tijekom predsjedanja, a s obzirom na pojačanu aktivnost, u suradnji s državnim tijelima provoditi razne marketinške i druge aktivnosti koje mogu biti korisne za promociju Hrvatske“, izvijestio je za tportal Sanjin Soldatić, voditelj Službe za komunikacije i kulturne aktivnosti MVEP-ovog Tajništva Predsjedanja RH Vijećem EU 2020.

Kaže kako natječaja nije ni trebalo biti jer je riječ o autorskom djelu za koje je predviđeno izuzeće od nabave.

"Naime, radi se o pružanju usluga u kojem je izražen umjetnički koncept, prije svega temeljen na autorskom izričaju redatelja i za koji je scenarij izrađen na temelju smjernica koji su zajedno s MVEP dale stručne službe HTZ-a', tumači Soldatić.

Nagrađivane agencije...

Da je baš spot tvrtke Imago Ogilvy, odnosno sestrinske produkcijske kuće Riba Ribi Grize Rep, d.o.o. te izvršnog producenta Jurice Estera i producentica Jelene Vojković odlučilo je Turističko vijeće kao upravljačko tijelo HTZ-a na sjednici vijeća održanoj 12. prosinca 2019.. nakon što je, ističe Soldatić 'scenarij izrađen na temelju smjernica koji su zajedno s MVEP dale stručne službe HTZ-a“ te kako su stručne službe HTZ-a pratile svaki korak izrade spota.

...radile i puno bolje spotove za dvostruko manje

Soldatić navodi i kako je Imago Ogilvy izrasla u jednu od vodećih marketinškig agencija, što objektivno i jest – među ostalim dostignućima iskaće i kako je jedina osvojila prestižnu nagradu u Cannesu i nagradu Euro Effie Award, dvije najrelevantnije nagrade u svijetu marketinga. I iza produkcijske kuće Riba Ribi Grize Rep d.o.o. stoje vrlo uspješni projekti među ostalim i Croatia Full of Life - prva video i foto kampanja s tada novim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma 'Full of life''. Upravo je promotivni spot 'Ambasadori hrvatskog turizma', nastao na HTZ-ovoj platformi 'Croatia Full of Life' ovjenčan prestižnom nagradom 'Travel Video Awards' u kategoriji 'Best Video by a Tourism Organization.

A koštao je samo 700.000 kuna – dvostruko manje od spota za hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx