
Sve je to super, ali pazite što kažu koliko će brzo, nakon radova, vlakovi njome juriti

HŽ Infrastruktura predstavila je projekt obnove 17,8 kilometara pruge od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa vrijedan 365,7 milijuna kuna bez PDV-a
HŽ Infrastruktura danas je predstavila projekt obnove dionice pruge koridora RH1 od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa vrijedan 365,7 milijuna kuna bez PDV-a. Veći dio obnove ovog važnog međunarodnog pravca financiran je kreditom Svjetske banke za obnovu i razvoj od 210 milijuna kuna.
Dionica pruge s dva kolosijeka duga je 17,8 kilometara, a njome dnevno prođe prosječno oko 160 vlakova. Ugovorom s izvođačem, tvrtkom Swietelsky, predviđena je obnova gornjeg i donjeg pružnog ustroja, saniranje mostova Krapina, Lužnica i Vrabeščak te podvožnjaka Vrapčanska i Škorpikova i obnova triju pothodnika. Osim toga, renovirat će se kolodvorska zgrada u Savskom Marofu i stajalište Brdovec, a predviđena je ugradnja sintetičkog popločenja na prijelazima Sokolska, Kolodvorska, Savska, Brdovec i Savski Marof. Radovima je obuhvaćena i zamjena postojećih perona te uređenje novih stajališta Kustošija i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Podsused, ugradnja nadstrešnica u Kustošiji, Podsusedu, Zaprešić-Savskoj i Brdovcu te obnova cijele kontaktne mreže, doznaje N1.
Rok za izvođenje radova je 27 mjeseci od sklapanja ugovora, a po završetku radova je predviđeno da će vlakovi od Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa voziti brzinom od 120 kilometara na sat. U HŽ Infrastrukturi smatraju kako će se povećati sigurnost i interoperabilnost pruge, kao i njena nosivost, a očekuju i smanjenje troškova održavanja i mogućnost prijevoza većeg broja putnika. Istaknuli su i kako u sljedećih pet godina planiraju u razvoj pruga uložiti 14,2 milijarde kuna.
















