prava potrošača /

Hanfa objavila: Potrošači se najviše žale na rad društava za osiguranje, a treba pripaziti i na online prevare

U odnosu na godinu prije, zabilježen je rast ugovora o osiguranju mirovine

VOYO logo
VOYO logo

Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) objavila je da je lani najveći broj predstavki zaprimila iz područja rada društava za osiguranje.

Milijuni ugovora

''Iako je osiguranje istaknuto u broju predstavki koje smo zaprimili u Hanfi, ipak je važno naglasiti da je riječ o relativno malom broju slučajeva s obzirom na važnost i veličinu sektora, a govorimo o trenutačno više od 11 milijuna aktivnih ugovora'', izjavio je Ante Žigman, predsjednik Upravnog vijeća Hanfe.

Žigman očekuje da će u narednom razdoblju najveći rizik za potrošače predstavljati savjetovanje putem interneta, kao i investiranje putem digitalnih platformi, piše Slobodna Dalmacija .

''Aktualna tema svakako će biti i buduće mirovine, način ulaganja mirovinskih fondova, ali i needuciranost potrošača o tome na koji način i tko im sve može isplatiti mirovinu'', rekao je Žigman.

Potrošači društvima za osiguranje zamjeraju i pružanju predugovornih informacija, neodgovaranje na pritužbe/prigovore klijenata, iznos isplate kod doživljenja (ugovor o životnom osiguranju), postupke i rokove prilikom obrade štete, postupanje djelatnika i drugo.

Autoosiguranje je obavezno što ne čudi da se najveći broj predstavki potrošača odnosi se upravo na autoosiguranja. U odnosu na godinu prije, zabilježen je rast ugovora o osiguranju mirovine.

Osiguranje imovine i zamjerke primljenje u vezi s njim najviše su se odnosile na potrese. Od svih zaprimljenih predstavki koje su se odnosile na osiguranje imovine u vezi s potresom, kod 53 posto problem je bio nerazumijevanje pojma franšize i njezina utjecaja na visinu isplaćene odštete

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali