VIRALNO ZGODNA /

Kampanja o kojoj svi pričaju: U pripijenom traperu zapalila internet

Hollywoodska glumica poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus, postala je zaštitno lice najveće marketinške kampanje brenda American Eagle dosad

VOYO logo
VOYO logo

Sydney Sweeney (27) trenutno je najpoželjnija glumica Hollywooda. Najnovija joj kampanja nosi naslov "Sydney Sweeney Has Great Jeans", a promovira novu kolekciju traperica za generaciju Z.

U kampanji Sweeney pozira u nizu provokativnih prizora: na videu briše ruke o stražnjicu dok zatvara haubu vintage Mustanga GT350, vozi se u uskoj majici, a u jednoj od scena nosi isključivo traper jaknu preko golog tijela. Stil kampanje oslanja se na zapadnjačku estetiku i jasno cilja mlađu publiku, ali s velikom dozom samopouzdanja i stila.

Kampanja o kojoj svi pričaju: U pripijenom traperu zapalila internet
Foto: Profimedia

Veliki vizuali s kampanjom osvijetlili su Times Square u New Yorku i futuristički Sphere u Las Vegasu, a American Eagle ovu kampanju opisuje kao najveće jesensko ulaganje u povijesti brenda.

Od reklame do burzovnog skoka

Reakcije nisu izostale. Kampanja je postala viralna na društvenim mrežama, a istovremeno je izazvala uzbuđenje na burzi. Dionice American Eaglea zabilježile su skok od više od 10% na samom početku dana, a dan su završile s rastom od 4,2%. Samo dan kasnije skočile su dodatnih 22%. Sve je dodatno potaknuto visokom razinom kratkog interesa i spominjanjima na popularnom Reddit forumu Wall Street Bets. American Eagle je tako, barem nakratko, postao novi “meme stock”.

Kampanja o kojoj svi pričaju: U pripijenom traperu zapalila internet
Foto: Profimedia

Sweeney zaradila 20 milijuna dolara?

Na društvenim mrežama brzo su se pojavile špekulacije da je Sweeney za ovu kampanju navodno zaradila čak 20 milijuna dolara. U jednom od videa iz kampanje glumica izjavljuje: “Nosim najudobnije traperice koje sam ikad imala. Ako ih želite kupiti, neću vas zaustaviti. To nisam ja, to je American Eagle.”

Ipak, brend zasad nije potvrdio ni opovrgnuo iznos. Visina honorara nije navedena ni u službenim objavama, a stručnjaci nagađaju da je riječ o standardnom ugovoru za ambasadore s mogućim bonusima, ali ne nužno o tolikoj cifri.

Kampanja o kojoj svi pričaju: U pripijenom traperu zapalila internet
Foto: Profimedia

Bez obzira na stvarni iznos, kampanja je već proglašena najskupljom i najambicioznijom koju je American Eagle ikad proveo. Marketinški tim brenda ističe da je učinak daleko nadmašio dosadašnje projekte – kako u medijskom prostoru, tako i u prodajnim brojkama.

POGLEDAJTE VIDEO: Kanađani imaju odličnu kampanju kojom Amerikancima izražavaju sućut i toplu dobrodošlicu

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali