
Direkt dobio odgovor Kauflanda o plakatima zbog kojih ih je DP prijavio Državnom inspektoratu. Evo što kažu o njima
'Dom je bliže nego što misliš', poručio je trgovački lanac Kaufland sa svojim plakatima. Ali ne na hrvatskom nego na filipinskom jeziku i hindiju. Namijenili su to naravno tisućama stranih radnika, i izazvali velik interes. Ali sve je to jako zasmetalo Domovinskom pokretu. Pa su trgovački lanac prijavili Državnom inspektoratu.
Riječ je o katalozima s indijskim i filipinskim proizvodima, koji su osvanuli na tramvajskim stanicama i billboardima diljem grada.
Na katalozima su poruke na stranim jezicima uz prijevod na hrvatskom. A kako neslužbeno doznaje Danas.hr, Domovinski pokret je sve prijavio Državnom inspektoratu jer ne žele da Zagreb postane poput nekih drugih europskih metropola u kojima u pojedinim gradskim četvrtima dominiraju manjinski jezici i pisma.
Misle da se hrvatsku kulturu ne smije podrediti profitu i da svaki gospodarski subjekt mora poštovati Ustav i zakone, konkretno Zakon o hrvatskom jeziku.
Domovinski pokret toliko je uzrujan zbog plakata da su za sutra najavili konferenciju za novinare. A za Direkt smo dobili odgovor iz spomenutog trgovačkog lanca: Kažu, plakat se odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima.









