
Božićne reklame koje su ove godine baš sve dirnule do suza, koja je vaš favorit?

Svake godine oko Božića, oglašivači dobiju posebnu inspiraciju kako izvući još novaca od ljudi. Rezultati njihove inspiracije su neke od najdirljivijih reklama u povijesti.
U nastavku možete pogledati neke od reklama koje su ove godine osvojile prestižnu titulu reklame na koje svi plaču:
Preslatki oglas koji reklamira knjigu za djecu, a 100 posto prihoda od kupnje knjige bit će darovano u humanitarne svrhe. U plemenitoj akciji glavni je junak nespretna mačka koja svojoj obitelji upropasti Božić:
Njemački lanac trgovina Edeka ima definitivno jednu od najdirljivijih reklama, a šalje poruku o tome što sve stariji ljudi moraju napraviti da bi ih ostatak obitelji prestao ignorirati. Kakve veze reklama ima s trgovinama, nije nam baš jasno, no možemo uživati jednostavno u poruci:
Još jedna reklama koja cilja na osjećaj usamljenosti i starost, a također je za dućan, je ona trgovačke kuće John Lewis. Kakve veze imaju djevojčica, usamljeni starac koji živi na mjesecu i Božić imaju s trgovačkim lancem, svakako provjerite u nastavku:
OK, već je valjda svima očito da reklamne kampanje pokušavaju unovčiti podatak da se mnogi ljudi osjećaju depresivno i usamljeno za Božić, a još jedna kampanja koja pokušava prodati sreću jest i ona za španjolsku lutriju:
No, tu su i one reklame koje imaju nešto izravniji pristup i manje patetike:
PayPal
Lidl
Argos
British Gas













