godina renaulta /

Vozili smo Renault Megane

Dvadeset godina nakon lansiranja prvog modela, Renault je predstavio četvrtu generaciju svog kompaktnog aduta, Méganea

VOYO logo
VOYO logo

Ako bismo automobilsko tržište predstavili kao kineski kalendar onda bi ova godina svakako bila godina Renaulta. Jer, ovakva ofenziva s novim i nikad atraktivnijim modelima nije odavno viđena, a ima ih u svim klasama, od velikog Espacea, preko limuzine Talisman, SUV-a Kadjar koji je pogurao prodaju u Europi pa do kompaktnog Meganea kojeg samo ime vezuje s njegovim prethodnicima. U dosadašnje tri generacije ovaj je automobil prodan u više od 6,5 milijuna jedinica i jedan je od najzapaženijih automobila u segmentu. Novo izdanje svojim svjetlosnim potpisom i vrlo uravnoteženim proporcijama pokazuje kako je prepoznatljivi Renault nove generacije.  Slijedi pravila dizajna kao i ostatak game ovog proizvođača, jedne od najsvježijih na tržištu: široki, izbačeni bokovi te upečatljiv prednji kraj s velikim okomitim logotipom. Po uzoru na Renault Talisman, krasi ga jedinstven svjetlosni potpis sprijeda koji čine svjetla u obliku slova „C” koja se protežu do odbojnika. Vodoravni svjetlosni potpis straga, vidljiv danju i noću, vozilu daje širi izgled. Kromirani elementi naglašavaju gornji dio bočne linije karoserije i obavijaju prednju masku, bočne umetke i ručice na vratima. Profinjene izbočene linije na poklopcu motora, zajedno s kromiranim obrubima i bočnim otvorima za zrak, ističu karakter prednjeg kraja. Na tržištu kompaktnih limuzina, na kojem vlada snažna konkurencija, bilo je iznimno važno da se novi model istakne već na prvi pogled, a to je dizajnerima i pošlo za rukom.  Precizne i napete linije usmjerene prema naprijed protežu se bočnim površinama. Zajedno s isklesanim bokovima, te linije mu daju dinamičnost i karakter.  Od prethodnika je niži za 25 mm, tragovi kotača širi su mu za 47 mm sprijeda i 39 mm straga u odnosu, tako da vrlo dobro leži na cesti. Njegove proporcije tvore sportsku siluetu s duljim međuosovinskim razmakom (+28 mm) te kraćim stražnjim prevjesom. To je rezultiralo prostranijom kabinom i impresivnim prtljažnikom od 428 litara. Kabina je potpuno izmijenjena, prostrana i skladna, može se dopuniti opremom poput head-up zaslona u boji, prilagodljivog 17,5-cm TFT zaslona instrumentne ploče u boji i 22-cm okomito postavljenog dodirnog ekrana za upravljanje sustavom R-LINK 2 te središnje konzole. Udobnost je dodatno naglašena posebnom pozornošću posvećenom obradi unutrašnjosti i kvaliteti materijala mekanih na dodir koji su nadohvat ruke vozaču i putnicima, od meke pjenaste obloge armaturne ploče, gornjih obloga vrata, umetaka na vratima i naslonima za ruke do profinjenih kromiranih detalja i upravljača presvučenog punozrnatom kožom Nappa. Profilirana, obujmljujuća i precizno konstruirana sjedala obećavaju i pružaju iznimnu udobnost i potporu a posebno treba pohvaliti savršenu  zvučnu izolaciju i zaštitu od vibracija u kabini. Već dostupna u novom Espaceu i Talismanu, tehnologija MULTI-SENSE korisnicima omogućuje personalizaciju doživljaja vožnje prilagođavanjem odziva papučice gasa i odziva motora, prilagođavanjem brzine promjene stupnja prijenosa automatskog mjenjača EDC s dvostrukom spojkom i mijenjanjem razine otpora upravljača, ambijentalnog osvjetljenja i masažne funkcije vozačeva sjedala. Renault je preimenovao pakete opreme koji su sad naziva Life, Zen, Intens, Bose i GT Line. Ponuda motora na našem tržištu započinje s 1,2 litrenim turbobenzincem od 100 KS dok snažniju benzinsku opciju predstavlja isti motor samo sa 130 KS. Zasad se ne nudi model s 1.6 litrenim benzincem od 115 KS. Uz turbobenzince se isporučuje ručni šeststupanjski mjenjač dok je snažniji dostupan i uz 7-stupanjski EDC. Ponuda dizela je bogatija. Uvodni je 1.5 litreni s 90 KS, slijedi ga isti nabrijan na 110 (dostupan i s EDC mjenjačem) dok se 1.6 litreni turbodizelaš nudi u verzijama sa 130  odnosno 165 KS (biturbo EDC). Top ponude je Megane GT s turbobenzincem od 205 KD i EDC mjenjačem.

Cijene benzinskih modela počinju od 119.900 kuna dok se turbodizelski kreću od 129.900 kuna naviše. Prodaja započinje u posljednjem tjednu veljače a Renault za start nudi 3.000 kuna popusta i kredit s nula posto kamate.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali