
Vozili smo Peugeot 308 GTI

Peugeot 308 sam je po sebi elegantna i čista dizajna, a njegovoj
vrhunskoj inačici ne trebaju ukrasi da istakne svoj sportski
pedigre. Krasi ga dizajn koji zrači jednostavnošću, ali je
istodobno dojmljivo učinkovit.
Unutrašnjost je u potpunom skladu s vanjštinom vozila i, u boji
antracita sve do krova automobila, ne skriva sportski karakter.
Armaturnu ploču, presvlake, obloge vrata, ručicu mjenjača i
vrhunske podne prostirke krase crveni šavovi. Pragovi vrata nose
natpise PEUGEOT SPORT i GTi i napravljeni su od
aluminija, baš kao i papučice, oslonac za nogu i ručica
mjenjača.
Potraga za manjom masom donijela je opipljive rezultate: Omjer od 4,46 kg na 1 KS modela GTi 270 rekordan je u klasi i ukazuje na vrhunske vozne osobine automobila. U Peugeot 308 GTi 270 ekskluzivno je u prijenos ugrađen diferencijal ograničenog proklizavanja Torsen kako bi se poboljšalo držanje u zavojima. Kako bi se u potpunosti iskoristio potencijal podvozja, automobile pod poklopcem skriva motor 1.6 THP 270 S&S. Četverocilindarski motor ostvaruje 169 KS po litri obujma, što je najveća specifična snaga u segmentu. Međutim, zahvaljujući tehnologiji Stop&Start i vještinama konstruktora, ispušta samo 139 g CO2/km i troši 6,0 l/100 km, rekord u kategoriji.
Motor pokreće benzin s 95 ili 98 oktana te razvija snagu od 200 kW (270 KS) i okretni moment od 330 Nm. Zahvaljujući tlaku prednabijanja od 2.5 bara jedva čeka da ga se potjera. Reagira na svaku komandu i nudi gotovo neprekidan rast snage sve do najvećeg broja okretaja od 6500 o/min, a tada već postiže vratolomne brzine. Najveći okretni moment na raspolaganju je od 1900 do 5000 o/min.
Šesterostupanjski ručni mjenjač ojačan je kako bi mogao podnijeti okretni moment od 330 Nm dok paket Driver Sport ispuhu dodaje reskiji zvuk.
I za kraj cijena, do registracije ovaj rastrčani „lav“ stoji 265.941 kunu.


















