Novi najmanji bavarski SUV više ne izgleda kao povišena
karavanska verzija Serije 1 već je to ozbiljni i dinamični
kompaktni SUV s velikim tržišnim ambicijama u toj sve
popularnijoj klasi. Druga generacija ovog uspješnog modela,
koji je dosad prodan u više od 730,000 primjeraka već na prvi
pogled jasan je pripadnik aktualne BMW-ove obitelji X. Najlakše
ga je opisati kao smanjeni X 5 ili X 3, što je svakako plus. S
time da svjetla koja su protegnuta do prednje maske s „bubrezima“
još najbolje izgledaju u ovom smanjenom izdanju. Na X5 su, ruku
na srce, poput televizora.
Novi
model viši je od svog prethodnika a značajno povišen položaj
sjedenja optimizira vozačev pregled ceste. Prostor za
koljena na stražnjim sjedalima povećan je za 37 milimetara u
standardnoj izvedbi te čak do 66 milimetara uz opremu s
prilagodljivim stražnjim sjedalima, dok je kapacitet prtljažnika
od 505 litara za 85 litara veći od kapaciteta
prethodnika.
Preklopno suvozačevo sjedalo te stražnja sjedala koja se mogu
pomicati 13 centimetara naprijed i nazad, opcije su koje kao dio
dodatne opreme pružaju još veću varijabilnost.
Dizajn
interijera novog BMW-a X1 spaja dizajn kokpita usredotočen na
vozača koji je već postao prepoznatljiva crta svih BMW-ovih
modela s notama koje potiču užitak u vožnji svojstven za bavarsku
marku. Standardna oprema sadrži klimu, audio sustav s utorima za
USB i AUX-in te operacijski sustav iDrive, čiji je zaslon od 6.5
inča integriran u instrumentnu ploču u svojstvu samostojećeg
monitora. Pored toga, paketi Advantage, Sport Line, xLine te M
Sport dostupni su kao alternativa standardnim specifikacijama,
što otvara vrata brojnim mogućnostima individualizacije vozila
Svi
motori imaju četiri cilindra i dio su nove generacije motora BMW
grupe. Nude se u rasponu snage od 85 kW/116 KS do 170 kW/231 KS,
povezani ili s ručnim mjenjačem sa šerst brzina ili s automatskim
Steptronic mjenjačem s osam brzina. xDrive sustav pogona na sva
četiri kotača također se tu našao u novijoj izvedbi. Taj se
lagan, kompaktan i učinkovit sustav služi elektro-hidraulički
kontroliranom spojkom od nekoliko ploča kako bi rasporedio pogon
između prednje i stražnje osovine na način koji najbolje odgovara
trenutnim zahtjevima vožnje. S druge strane, kod modela BMW X1
sDrive20i i BMW X1 sDrive18d, tu je ulogu preuzeo mehanizam
pogona na prednje kotače, koji je prethodno razvijen kako bi
pružio uzornu dinamiku vožnje. Cijene modela s prednjim pogonom
se kreću od 229.830 kn dok osnovna verzija s X-Driveom stoji
284.728 kuna.
BMW ConnectedDrive
Uz doplatu nudi se BMW-ov Head-Up zaslon a u paketu dodatne
opreme sad je automobil moguće opremiti i sustavom Driving
Assistant Plus aktivne regulacije brzine s funkcijom kreni/stani,
upozorenjem od promjene voznog traka, asistentom za vožnju u
zastoju, upozorenjem od naleta te upozorenjem na pješake s
gradskom funkcijom kočenja. Ove sustave nadopunjuje i najnovija
paleta aplikacija koja omogućuje vozačima da povećaju udobnost
ili se koriste navigacijom i sustavima za informiranje i zabavu,
ovisno o osobnim željama i sklonostima.