
Pa kako sad to? FIFA tvrdi da su prodali 1,5 milijuna ulaznica, a tribine prazne

Dvoboj korejskog Ulsana i južnoafričkog Mamelodi Sundowns u Orlandu pratilo je tek 3.400 gledatelja...
Navijači iz više od 130 zemalja kupili su gotovo 1.5 milijuna ulaznica za Svjetsko klupsko prvenstvo koje je prošlog vikenda započelo diljem Sjedinjenih Država, priopćila je Međunarodna nogometna federacija (FIFA).
Više od 60.000 ljudi okupilo se na otvaranju SP-a na stadionu Hard Rock u Miamiju u subotu na utakmici Intera predvođenog Lionelom Mesijem i Al Ahlyja, dok je primjerice, susret PSG-a i Atlético Madrida na Rose Bowlu pratilo 80.000 gledatelja.
Iznimno slaba posjeta
Unatoč tome, neke utakmice su bile iznimno slabo posjećene, pa je tako ogled između Borussije Dortmund i Fluminensea, koji je započeo u utorak u podne po lokalnom vremenu, odigran pred polupraznim stadionom MetLife u New Jerseyju.
Slaba je posjećenost je bila i na utakmici između Chelsea i Los Angelesa, na stadionu Mercedes-Benz u Atlanti, kapaciteta 71.000 mjesta, bilo je tek nešto više od 20.000 gledatelja.
Dvoboj korejskog Ulsana i južnoafričkog Mamelodi Sundowns u Orlandu pratilo je tek 3.400 gledatelja na stadionu koji prima 25.000 gledatelja.
Gianni Infantino: "Pozornica svjetske klase"
"Upravo je za to stvoreno FIFA-ino Svjetsko klupsko prvenstvo. Pozornica svjetske klase gdje se pričaju nove priče, pojavljuju se novi heroji, a ljubitelji klupskog nogometa osjećaju se dijelom nečeg većeg," rekao je predsjednik FIFA-e Gianni Infantino.
Osmišljena kao blistava uvodna ceremonija za Svjetsko prvenstvo 2026., FIFA se nada da će uspjeti prirediti spektakl među, često nogometno ambivalentnim navijačima u SAD-u, koji će sljedeće godine s Kanadom i Meksikom biti domaćin World Cupa.
POGLEDAJTE VIDEO: Vozači Formule 1 stižu na velika platna: Brad Pitt i Damson Idris u utrci za naslov





















