
Vjenčanje i finale Lige prvaka ipak mogu ići zajedno

Heineken® proslavio finale Lige prvaka uz jedinstvenu ljubavnu priču – "Utakmica života"
Kao dugogodišnji ponosni sponzor UEFA Lige prvaka, Heineken® je pokrenuo aktivaciju “Utakmica života” kako bi odgovorio na pitanje koje muči brojne parove: može li se ljubav prema nogometu pomiriti s najvažnijim trenucima u životu, poput vlastitog vjenčanja?
Odgovor je – može, i to bez kompromisa.
Heineken® je osmislio posebnu priliku za parove koji žele nogometnu zonu unutar svadbene dvorane gdje slavlje i navijanje idu ruku pod ruku, s velikim ekranom, navijačkim rekvizitima i, naravno, osvježenjem uz hladni Heineken®. Gledanje utakmice više ne mora biti nešto što se kriomice odvija ispod stola ili u predvorju svadbene dvorane.
Aktivacija je izazvala ogroman interes, prijave su pristizale iz cijele Hrvatske, a izbor najboljeg para nije bio lak. No Karla i Tomislav pokazali su da znaju sve o Ligi prvaka, ali i kako izgleda prava timska igra u životu.
U prijavi su spojili humor, iskrenost i nogometni žar, uvjerili žiri da su baš oni pravi hardcore navijači, a zahvaljujući tome, uz Heineken® su osvojili priliku zaigrati u dvostrukom finalu.
Dvostruko finale i drugi medeni mjesec na terenu
Na svom su vjenčanju 31. svibnja uspjeli spojiti ono što mnogi ne mogu: slavlje ljubavi i gledanje finala Lige prvaka istovremeno.
U posebno uređenoj Heineken® zoni, njihovi gosti uživali su u vrhunskoj atmosferi: navijali, slavili i ljubav i nogomet. Bio je to spoj emocija, uzbuđenja i navijačke euforije u nesvakidašnjem svadbenom okruženju, koji će svi dugo pamtiti.
Karlu i Tomislava čeka još jedno posebno poglavlje – dodatni medeni mjesec u Amsterdamu i odlazak na utakmicu Lige prvaka.
Ova aktivacija pokazala je da nogomet može biti dio svakog posebnog trenutka – uz dobru organizaciju, odličnu atmosferu i, naravno, Heineken®.


















