NOVI AUTO BRAND /

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO

Globalni automobilski brend ulazi na tržište s razrađenom prodajno-servisnom mrežom, jasnim razvojnim identitetom i ambicioznim planom širenja u regiji

Zagreb, 10. srpnja 2025. – U okviru ekskluzivnog eventa organiziranog u privremeno kreiranom pop-up lounge showroomu na atraktivnoj lokaciji zagrebačkog Riverside Gardena, hrvatskoj je javnosti premijerno predstavljen novi globalni automobilski brend Omoda&Jaecoo. Riječ je o jednom od strateški najvažnijih ulazaka na domaće tržište u posljednjem desetljeću, koji označava početak snažnog razvojnog ciklusa brenda u regiji.

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo

Izložbeno - iskustveni prostor osmišljen je posebno za ovu prigodu kako bi uzvanicima pružio prvi neposredni doživljaj vozila i brend filozofije. Kroz nekoliko pažljivo oblikovanih zona posjetitelji su imali priliku razgledati izložene modele, isprobati ih tijekom prvih testnih vožnji i upoznati se s dizajnom, tehnologijom i korisničkim iskustvom koje Omoda&Jaecoo planira donijeti na hrvatske ceste.

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo
Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo

Brend je domaćoj javnosti predstavio Igor Dejanović, direktor brenda Omoda&Jaecoo, koji je tom prilikom istaknuo snažnu podršku matične grupacije Chery i jasno definiranu poslovnu viziju za europsko tržište. Posebno je naglasio kako Hrvatska ima važnu ulogu unutar regionalne strategije brenda te kako je ovo tek prvi korak u dugoročno planiranoj ekspanziji.

 

Snaga iza inovacije

Omoda&Jaecoo dolaze s bogatim naslijeđem Chery grupacije, koja je već 22 godine zaredom vodeći kineski izvoznik vozila. Grupa je prisutna u više od stotinu zemalja, s portfeljem od devet brendova, a godišnje isporučuje milijune vozila. Chery je prvi kineski proizvođač automobila s vlastitom tvornicom u Europi, smještenom u Barceloni, te se trenutno nalazi na 385. mjestu Fortune Global 500 liste. Do danas je isporučeno više od 16 milijuna vozila, od čega više od pet milijuna izvan Kine, a samo prošle godine izvezeno je više od 1,1 milijun automobila. Kako su i naveli predstavnici brenda, snaga grupacije daje Omoda&Jaecoo globalnu stabilnost i strukturu, ali i agilnost potrebnu za brzi rast što potvrđuju i brojke o više od 500.000 prodanih Omoda&Jaecoo modela na više od 45 tržišta u samo dvije godine. Hrvatska se ovom premijerom priključuje zajednici u trenutku kada su proizvodi već zreli, tržišno validirani i spremni za europski iskorak.

 

Za one koji žele više – premium unutar osnovne cijene

 

Brend kombinira dva različita dizajnerska i funkcionalna pristupa unutar jedinstvene razvojne filozofije. Urbana, dizajnerski odvažna Omoda linija usmjerena je na vozače koji kroz tehnologiju i estetiku izražavaju svoj identitet, dok je robusniji Jaecoo SUV koncept namijenjen onima koji traže snagu, sigurnost i udobnost, uz terensku spremnost. Vrhunska oprema, napredni sigurnosni sustavi i digitalna povezanost standardni su dio ponude, a kupci ne moraju birati između cijene i kvalitete jer brend već u osnovnim izvedbama nudi visoku razinu tehnološke i dizajnerske vrijednosti.

 

Tri modela koja su hrvatskoj publici predstavljena u sklopu ovog događanja ujedno najavljuju početak prodajnog portfelja brenda. Električni model OMODA 5 EV pozicioniran je kao tehnološki sofisticiran gradski SUV s dometom većim od 430 kilometara prema WLTP standardu, opcijom brzog DC punjenja do 80 kW, bežičnim CarPlay i Android Auto sustavom te 50W bežičnim punjačem. Vizualno upečatljiv, opremljen je ambijentalnom rasvjetom, dvostrukim 10,25-inčnim ekranima i grijanim te ventiliranim sjedalima. Model JAECOO 7 donosi klasični benzinski pogon u kombinaciji s 2.0 turbo motorom i pogonom na sve kotače. Njegova orijentacija je na snazi, stilu i sigurnosti. Interijer je oblikovan luksuzno, s vrhunskim materijalima, panoramskim krovom i SONY audio sustavom. Uz sigurnosne sustave dostupne već u osnovnoj opremi, ovaj SUV pozicionira se kao vozilo za vozače koji očekuju robusnost, ali i urbanu profinjenost. Treći model, JAECOO 7 SHS, kombinira plug-in hibridnu tehnologiju i domet do 80 kilometara u potpuno električnom načinu vožnje, uz ukupni doseg veći od 1.000 kilometara. Sva tri modela standardno dolaze s najvišom razinom sigurnosne opreme, uključujući aktivne sustave pomoći vozaču i 5 Euro NCAP zvjezdica. Oprema koja je u mnogim konkurentskim modelima rezervirana za najviše razine ovdje je dostupna odmah.

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo

Lokalne suradnje i digitalna lifestyle prisutnost

 

Gosti zagrebačke premijere imali su priliku upoznati se i s rezultatima prve lokalne kreativne suradnje brenda u formi ekskluzivne modne capsule kolekcije nastale u suradnji s domaćim dizajnerskim dvojcem ENVY ROOM. Kolekcija uključuje kapicu, tehnički ilustriranu T-shirt majicu, funkcionalnu torbu i coffee-to-go šalicu, a svaki je komad rezultat interpretacije brend filozofije kroz modni dizajn. Time je dodatno naglašena snažna orijentacija i povezanost s kreativnom industrijom, arhitekturom, glazbom i digitalnim umjetnostima.

 

Brend se snažno oslanja na digitalni pristup i internacionalno je pozicioniran kao digital-first. Fokus komunikacije usmjeren je na društvene mreže, video sadržaje, suradnju s influencerima i snažan vizualni identitet. Omoda&Jaecoo su ujedno i službeni sponzori Weekend Media Festivala u Rovinju, gdje će nastaviti jačati svoju prisutnost među urbanom publikom.

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo

Početak prodaje i dostupnost

 

Omoda&Jaecoo dolaze na hrvatsko tržište s unaprijed definiranim i potpuno operativnim prodajno-servisnim sustavom. U prvoj fazi, brend će biti prisutan kroz mrežu od sedam prodajnih salona na ključnim lokacijama diljem Hrvatske, koji će biti vizualno i funkcionalno usklađeni s najvišim brend standardima. Svi modeli dolaze sa sedam godina jamstva ili 150.000 kilometara, uz 24-satnu pomoć na cesti dostupnu na području cijele Europske unije.

 

Paralelno s time, razvijena je i kompletna servisna mreža, oslonjena na centralno skladište rezervnih dijelova u Novom Mestu u Sloveniji, čime je osigurana pravovremena logistička i tehnička podrška krajnjim korisnicima. Osnovna verzija web stranice već je dostupna te omogućuje prijavu za ekskluzivne informacije i pre-launch ponude. Od 9. kolovoza bit će dostupna i proširena verzija stranice s detaljnim informacijama o modelima, cijenama, konfiguratorom i popisom svih lokacija i partnera, kao i mogućnošću rezervacije termina za testne vožnje.

 

Službeni početak prodaje planiran je za 9. rujna 2025., a do kraja ove godine na hrvatskom tržištu bit će dostupno ukupno šest modela, čime će se pokriti širok raspon potreba i profila kupaca. U ponudi će biti benzinski, hibridni, plug-in hibridni i potpuno električni pogoni, što potvrđuje stratešku orijentaciju brenda na raznolikost i tehnološku prilagodljivost tržištu.

 

Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo
Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo
Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo
Hrvatska pretpremijera OMODA&JAECOO
Foto: Omoda&jaecoo

Pročitaj i ovo
Regionalni portali