
Hrvati sve više uživaju u svojim dvorištima: U JYSK-u kupili 20 posto više vrtnog namještaja

Međunarodni maloprodajni lanac JYSK predstavio je novi asortiman vrhunskog vrtnog namještaja s danskim potpisom. Nova kolekcija odiše jednostavnim luksuzom, a krase ju tople boje, razni uzorci inspirirani prirodom te pročišćene linije. Kroz tri teme –
Hygge odiše boho stilom, toplinom i ženstvenošću. Simplified luxury namijenjen je za ljubitelje modernih, jednostavnih i pročišćenih elemenata, dok je Urban roots orijentiran na organski dizajn i prirodne materijale pri čemu prevladava drvo.
Još donedavno su vanjski prostori u cijeloj jugoistočnoj Europi, pa tako i u Hrvatskoj, bili zanemareni. No, stvari su se polako počele mijenjati s procvatom turizma, a u zadnjih desetak godina i mi smo počeli njegovati i cijeniti kulturu življenja na otvorenom.
U prilog tome govori činjenica da je prodaja vrtnog namještaja u JYSK-u tijekom sezone 2017. porasla za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
„
Moderna, a istovremeno profinjena i nježna, nova kolekcija JYSK vrtnog namještaja već je dostupna u svim JYSK trgovinama u Hrvatskoj te će sigurno zadovoljiti potrebe svih koji svoje dvorište ili terasu požele pretvoriti u vlastiti kutak sreće.
Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.hr.




![[KVIZ] Koliko znaš o Meksiku?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/03/1296022/H-f6c585ec-fefc-435d-9c54-fcb74505093a-550.webp?1748939532)












