
Milinoviću, ovako se rade zdravstvene kampanje!

Bolničko osoblje širom SAD-a rasplesalo se i raspjevalo u kampanjama za osvješćivanje javnosti o raku dojke, srčanim problemima i napornom radu hitne službe. Pogledajte neke od najboljih.
Treba li sve zdravstvene kampanje pratiti spot s tugaljivom glazbom? Umjesto da asociraju na smrt vesele američke kampanje uz popularnu glazbu i rasplesano osoblje pjevaju o životu i ozdravljenju. Oni su već davno usvojili da se smijehom snižava stres, krvni tlak i kolesterol kao i da smijanje može smanjiti srčane bolesti i dijabetes.
Ples u ružičastim rukavicama postao je iznimno popularan i dobio niz verzija na youtubu, no prvi su ga otplesali u u
U Evergreen Hospital u Washingtonu osmislili su
Profesionalni plesači i osoblje upozoravaju na borbu protiv raka. Svoj spot su osmislili prvenstveno imajući na umu mlađu generaciju koju žele podsjetiti da će njihova potpora biti presudna u istraživanju:
I dva glazbena klasika u izvedbi otorinolaringologa iz grupe Laryngospasms koji izvode "Waking Up Is Hard To Do" i energičnog rapa ekipe hitne službe:














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije
