
Fora je već to što ćete vidjeti hrvatskog Djeda Mraza, ali poanta je u nečem drugom

U ovo predblagdansko vrijeme, kompanije kao da se natječu koja će izbaciti dirljiviju božićnu reklamu. Ali kada vas ona potiče da kupujete hrvatske proizvode, sva su sredstva opravdana.
Reklamne oglase nekih tvrtki jednostavno ne možemo dočekati. Božićna izdanja Coca-cole već su dijelom opće medijske kulture. Jučer smo pisali o McDonald'su, koji je dirnuo srca gledatelja božićnom reklamom s neodoljivom djevojčicom koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza.
U sklopu kampanje "Kupujmo hrvatsko", Hrvatska je gospodarska komora (HGK) poslala snažnu poruku blagdanskom reklamom u kojoj je glavni protagonist starac koji neodoljivo podsjeća na Djeda Mraza.
Mladić je u blagdanskoj kupovini i razgleda proizvode koji se nude. Nakon što odabere upravo starčev domaći proizvod – crveni šešir, hrvatskog proizvođača to učini zaista sretnim jer mu je to omogućilo da svojim najmilijima osigura bolji život. Starac tako ima prilike razveseliti i svoje unuke poklonima za Božić.
Poanta je reklame naglasiti koliko je važno kupovati domaće proizvode jer na taj način pomažemo našim proizvođačima, ali i otvaranju novih radnih mjesta ili pak povećanju BDP-a.
















