životinje dobile bitku /

Nenasilje je u modi: još jedan vladar modnih pista se odrekao krzna

Politika nekorištenja krzna uključuje kune, kojote, kunopse, lisice, kuniće i astrahan, kao i sve ostale vrste životinja uzgajanih ili ulovljenih posebno radi njihova krzna

VOYO logo
VOYO logo

Svjetska modna kuća Gucci objavila je da više neće koristiti životinjsko krzno, počevši od svoje kolekcije za proljeće i ljeto 2018. godine, izvijestila je u četvrtak udruga Prijatelji životinja.

Predsjednik i glavni direktor Guccija Marco Bizzarri objavio je ovu odluku u srijedu 11. listopada tijekom događanja Kering Talk na londonskom koledžu mode, a prenijele su je organizacije The Humane Society of the United States (HSUS) i talijanska organizacija za prava životinja Liga Anti Vivisezione  (LAV) te međunarodna koalicija Fur Free Alliance (FFA), čija su članica i Prijatelji životinja.

"Jedna od suštinskih vrijednosti je društvena odgovornost i nastavit ćemo stremiti prema boljem za okoliš i životinje. Uz pomoć HSUS-a i LAV-a, Gucci jedva čeka napraviti ovaj sljedeći korak te se nada da će nadahnuti ostale na inovaciju i podizanje osviještenosti mijenjajući luksuznu modnu industriju nabolje”, kazao je Bizzarri.

(FOTO: World Photo/IPA/PIXSELL)

Ova odluka rezultat je dugogodišnje suradnje HSUS-a i LAV-a, članica Fur Free Alliancea, međunarodne koalicije koju čini više od 40 organizacija za zaštitu životinja koje zajedno rade na ukidanju trgovine krznom, napominju u priopćenju Prijatelji životinja.

Politika nekorištenja krzna Guccija uključuje kune, kojote, kunopse, lisice, kuniće i astrahan (perzijsko krzno janjadi ubijene kao fetusi ili tek nekoliko dana nakon rođenja), kao i sve ostale vrste životinja uzgajanih ili ulovljenih posebno radi njihova krzna.

Tvrtka se ovom objavom priključila brojnim ostalim vodećim modnim brendovima i trgovinama koje ne koriste krzno poput Armanija, Hugo Bossa, Net-a-Portera, Stelle McCartney i brojnih drugih. Gucci će se ujedno priključiti i međunarodnom programu Trgovine bez krzna (Fur Free Retailer). Ovaj projekt u Hrvatskoj provode i Prijatelji životinja, a neka od hrvatskih modnih imena koja su partneri su Budoir, Hippy Garden, I-GLE, Image Haddad i brojni drugi.

Predsjedavajući organizacije Fur Free Alliance Joh Vinding istaknuo je da su životinje u industriji proizvodnje krzna već desetljećima podvrgnute golemoj okrutnosti "provodeći cijele svoje živote u bijednim, prljavim kavezima" te je ustvrdio da nova politika Guccija koja ne uključuje životinjsko krzno predstavlja prekretnicu i novi smjer za industriju luksuzne mode. "Gucci zauzima snažan stav za životinje pokazujući svijetu da je budućnost mode bez životinjskoga krzna", kazao je. 

Koordinatorica kampanji u udruzi Prijatelji životinja Viktoria Krčelić ocijenila je da je ovo sjajna vijest za životinje te potvrda da i luksuzna moda sigurnim korakom kreće ka suosjećajnijoj modi "uviđajući da je korištenje životinjskog krzna stvar prošlosti".

Čitajte još:

Moda na sasvim drugačiji način: društveno korisna, ekološki osviještena i naravno - atraktivna

Postoji i to: biznis u kojem žene zarađuju puno bolje od muškaraca 

Moda na zagrebačkoj špici

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali