Ljepota /

A ovo su najprodavaniji ruževi na svijetu

Nakon što je bila u padu gotovo cijelo desetljeće, prodaja ruževa za usne konačno je porasla za 11 posto, pa je tako od siječnja 2010. do travnja 2011.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

arti-201105130503006U ovoj računici, koja je rezultat istraživanja jedne marketinške tvrtke, najbolje su se prodavali ruževi s potpisom luksuznih brandova poput Chanela, Lancômea i Estée Lauder. Stanje stvari, odnosno ljestvica najbolje prodavanih ruževa, ide ovako:

1. MAC-ovi ruževi 2. Lancôme L’Absolut Rouge 3. Clinique Long Last Soft Shine Lipstick 4. Lauder Pure Color Lipstick New 5. Chanel Rouge Coco Shine

Koje su se nijanse najradije nalazile u kozmetičkim torbicama? 'Vidjeli smo povećanje prodaje ruževa u svim nijansama crvene boje, od onih najsvjetlijih do bordo nijansi. Nakon toga slijede ruževi u ružičastim i koraljnim nijansama, te oni smeđi', otkrila je analitičarka tržišta Karen Grant.

Ipak, najbolje su se prodavali ruževi u neutralnim i ružičastim nijansama. Pokazano je i da zrelije žene najradije posežu za ružem, dok mlađe generacije radije koriste sjajilo za usne. Žene starije od 18 godina u 61 posto slučajeva kupovale su ruž za usne, a taj se postotak povećavao sukladno povećavanju dobi ispitanica.

Tek jedna od četiriju ispitanica u dobi od 18 do 24 godine koristi ruž za usne, u odnosu na osam od deset žena u dobi 65 godina pa naviše.

'Cijele mlađe generacije odrasle su na sjajilima', objašnjava Grant, napominjući kako je broj tinejdžerica koje kupuju ruževe u porastu, pogotovo kada su u pitanju ruževi u punijim i retro bojama.

Vezani članci:

arti-201105130503006 arti-201105160763006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx