Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta javlja da su s danom
17. lipnja udovoljili zahtjevu
Ekspertne radne skupine te je s
današnjim danom stavljena izvan snage Odluka o osnivanju
Ekspertne skupine. Njihovo priopćenje vam donosimo u cijelosti:
"Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta dana 17. lipnja
2016. godine udovoljilo je zahtjevu Ekspertne radne skupine te je
s današnjim danom stavljena izvan snage Odluka o osnivanju
Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne
reforme.
Ministarstvo zahvaljuje članovima Ekspertne radne skupine na
dosadašnjem angažmanu i entuzijazmu. Nadamo se da će, kao što su
i najavili, svojim savjetima i konstruktivnim prijedlozima pomoći
u daljnjem provođenju kurikularne reforme.
(Patrik
Macek/PIXSELL)
Jučer je u izravnoj nadležnosti Ministarstva otvaranjem javne
rasprave o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko
obrazovanje započela javna rasprava o kurikulumskim dokumentima.
U trenutku otvaranja javne rasprave Ministarstvo je objavilo PDF
inačicu Prijedloga Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko
obrazovanje s vidljivim izmjenama i dopunama, a izvješće o
očitovanjima pristiglim u stručnoj raspravi i odgovorima
objavljeno je na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne
reforme. Objava dorađenih kurikulumskih dokumenata s vidljivim
izmjenama i dopunama, kao i odgovora na priloge iz stručne
rasprave bitan je preduvjet za javno savjetovanje s ciljem
transparentnosti i otvorenosti za javnost te njegovanja
dvosmjerne komunikacije.
Stoga je Ministarstvo jučer zamolilo članove Ekspertne radne
skupine da do 20. lipnja 2016. godine dostave preostale
kurikulumske dokumente s vidljivim izmjenama i dopunama te da na
mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme objave preostala
očitovanja s odgovorima na njih. Po ispunjenju tih dvaju
preduvjeta Ministarstvo će započeti s javnima savjetovanjem o
preostalim kurikulumskim dokumentima poštujući hijerarhijsku
strukturu zadanu Okvirom nacionalnoga kurikuluma.
Pozivamo zainteresiranu javnost da se svojim primjedbama i
prijedlozima aktivno uključi u raspravu o kurikulumskim
dokumentima kako bi ti dokumenti u konačnici bili što
kvalitetniji. Tijekom javne rasprave bit će imenovano novo tijelo
koje će koordinirati doradu kurikulumskih dokumenta sukladno
očitovanjima pristiglima u javnoj raspravi te izradu očitovanja
na prijedloge pristigle tijekom javne rasprave, te koordinirati
provedbu recenzijskog postupka".