
Print nije 'neželjeno dijete', ali...: 'Statistike pokazuju da stariji formati ne umiru, već su u procesu prilagodbe'

Panel diskusija započela je perspektivom sugovornika o proteklim transformacijskim godinama koje su njihove medijske kuće doživjele, piše Weekend.hr.
“Transformacija televizije je proces koji traje već neko vrijeme, a trajat će sigurno
Kako svaka veća medijska kuća ima više formata, važno je znati s njima adekvatno upravljati kako se niti jedan ne bi u procesu transformacije nepotrebno izgubio. Najviše se u tom kontekstu priča o tisku, koji poput televizije bilježi pad, ali i dalje drži visoku poziciju na ljestvici kredibiliteta.
“Zadatke našim novinarima podijelili smo sukladno njihovim vještinama. Nešto mlađim, brzim i spretnim ljudima dodijelili smo vođenje weba, dok smo temeljitim novinarima koji pišu duboke tekstove dodijelili print format koji pruža više vremena za drugačiji tekst od weba“, objasnio je Đonđović, glavni urednik Kurira.
Sugovornici su raspravljali i o temi pretplate i plaćanja medijskog sadržaja. Kroz smijeh se komentiralo kako trenutno nema relevantnih podataka na tu temu, ali kako “prate jedni druge”.
“Tome se uvijek pristupa s posebnom pažnjom. Ovo je i dalje relativno mlada tehnika u hrvatskoj medijskoj industriji, zbog čega nam je teško ponuditi jasan odgovor je li iskustvo s njom pozitivno ili negativno”, zaključio je Janković, direktor proizvoda Hanza medie..
Nezaobilazna tema bila je i umjetna inteligencija. Svi panelisti su se složili da, čak i da se zabrani umjetna inteligencija u njihovom poslu, ne bi se mogli odmaknuti od nje jer je AI već duboko inkorporiran u brojnim medijskim alatima.
“AI ustinu može olakšati posao. Novinari će imati više vremena razmišljati o kvalitetnom sadržaju, a manje se baviti nekakvim štancanjem vijesti”, odlučno je odgovorila Todorić, direktorica digitalnog poslovanja Večernjeg Lista.
Na panelu su se otvorile i druge teme poput otvaranja novih medijskih radnih mjesta kao što su menadžeri za provedbu etičkog kodeksa, ukidanje televizijskih odašiljača, suradnje s telekomima, kao i ulaganje u TikTok i Instagram. Panelisti su zaključili kako print nije “neželjeno dijete” te da se novi formati poput
















