
'I u uvjetima epidemije nužno svima osigurati dostupno i kvalitetno obrazovanje'

Dugogodišnji nerješavani problemi obrazovnog sustava, dodatno su opterećeni zdravstvenim, ekonomskim i socijalnim rizicima koje donosi pandemija. Usto, Ministarstvo odugovlačenjem donošenja mjera nije osiguralo dovoljno vremena za pripremu nastave, a ni sredstva koja bi smanjila nejednake uvjete u školama i nastavi na daljinu što će ostaviti dugoročne posljedice po učenice i učenike, upozorila je GOOD inicijativa.
Navode da ''modeli i preporuke Ministarstva znanosti i
obrazovanja daju vrlo malo smjernica o prilagodbi sadržaja
nastave. Izuzev epidemioloških uputa da se izvođenje nastave
odvija bez miješanja učenika različitih razrednih odjela ili na
daljinu Ministarstvo nije dalo dodatne smjernice za rad s
darovitim učenicama i učenicima i onima s teškoćama u razvoju,
kao i za izvođenje nastave učenja hrvatskog jezika za one koji ne
znaju ili nedostatno znaju hrvatski jezik. Imperativ je
svakoj učenici, učeniku, učiteljici i učitelju osigurati pristup
internetu i opremu za rad te hitno prilagoditi sadržaj nastave na
daljinu za djecu inojezičare i djecu s teškoćama u
razvoju''.
















