'MJESEC HRVATSKOG TURIZMA' /

HTZ pere ruke od kadrova Norveške za promociju Hrvatske: 'Nismo bili obaviješteni niti u jednom trenutku...'

'Treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet', poručuju pak iz agencije

VOYO logo
VOYO logo

Mjesec hrvatskog turizma akcija je Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kojom se od 1. do 31. listopada ove godine omogućuje svim građanima Hrvatske da posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje uz brojne uštede, stoji na službenim stranicama spomenute akcije. Cilj je projekta, navodi se dalje, poticanje domaćeg turizma i povećanje turističkog prometa u postsezoni, stoji u opisu projekta. No, izgleda da je zanimljiv način na koji su se odlučili promovirati mjesec hrvatskog turizma. Naime, kao da nema dovoljno prirodnih ljepota i potencijala u Lijepoj Našoj, za ilustraciju željeznice u promo spotu koristi se stock video vlaka koji putuje iz Osla u Bergen u Norveškoj.

O svemu smo pisali još jučer kada smo i poslali upit o videospotu Hrvatskoj turističkoj zajednici kao i Ministarstvu turizma i sporta. 

"Napominjemo kako Hrvatska turistička zajednica, kao naručitelj spota u niti jednom trenutku nije bila obaviještena kako sporni kadar nije snimljen na zadanoj lokaciji, odnosno da je isti otkupljen", poručili su iz HTZ-a te nas informirali da je promotivni video izradila agencija BBDO Zagreb uz pomoć Val produkcije pod redateljskom palicom Nevija Marasovića pa nas zamolili da upite proslijedimo agenciji.

Ljubazno su nam i proslijedili očitovanje agencije koje prenosimo u cijelosti:

"Slijedom upita o spornom kadru u kampanji 'Mjesec hrvatskog turizma' šaljemo obrazloženje. Navedeni video materijal sniman je krajem 2019. godine. za potrebe kampanje koja je bila predviđena za emitiranje u veljači 2020. godine.

Zbog terminskih i budžetskih ograničenja te loših vremenskih uvjeta u mjesecu prosincu na lokaciji nije bilo moguće izvesti snimak iz zraka koji bi na atraktivan način prikazao ljepote Hrvatske. Stoga je odlučeno kadar nadomjestiti neutralnim materijalom s online video arhiva u trajanju od 0,9 sekundi.

Isto tako treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet. Stoga su u navedenom promotivnom spotu korištena još četiri takva kadra: panorama Dubrovnika, te kadrovi autobusa, trajekta i aviona, sva tri iz Hrvatske.

Ostatak spota 'Mjesec hrvatskog turizma' je u cijelosti sniman na više lokacija diljem Hrvatske", poručili su.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali