SUMNJIVI NOVAC /

U ime HTZ-a potrošio milijune na Anu Rucner?

Violončelistica Ana Rucner više nije zaštitno lice Hrvatske turističke zajednice, a njezin otkaz prati i zanimljiva priča. Nova direktorica objavila je, naime, da je Niko Bulić na toj istoj funkciji na Anu potrošio milijune kuna, a rezultat, kaže, nije opravdao sav taj silni novac.

VOYO logo
VOYO logo

Violončelistica Ana Rucner i bivši diektor Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić, glavni su akteri nove afere. Bulić je donedavnom zaštitom licu HTZ-a, Ani Rucner, za promociju zemlje isplatio milijune, a nova joj je direktorica, Meri Matešić, otkazom suradnje poručila da toliko ne vrijedi.

Završilo je, a s tim završetkom isplivala je epska priča o preskupim nastupima i putovanjima. Iz HTZ-a su nam potvrdili da iznos od 5 milijuna i 300 tisuća kuna obuhvaća troškove suradnje s Anom Rucner, koja je trajala od 2010. godine do studenog 2012. Dio novca, nešto više od tri i pol milijuna kuna,  otišao je na troškove produkcije, izrade spotova, filmova i cd-a. Rezultati nisu proporcionalni troškovima, poručuje direktorica Meri Matešić. Ana Rucner odgovara - uključena je u sukobe treće strane.  

"Suradnja je prirodno trebala završiti ulaskom Hrvatske u EU, ali je, iz meni nepoznatih razloga, završena krajem 2012. godine. Ja sam svoj angažman odradila vrlo profesionalno i zahvalila se HTZ-u na uspješnoj trogodišnjoj suradnji. Moji honorari za HTZ bili su povoljniji od moje komercijalne cijene, a mnoge nastupe sam, sukladno ugovoru, odradila gratis što u prosjeku znatno umanjuje moju cijenu po nastupu."

"Nažalost ja imam zabranu javnog komuniciranja bez prethodne suglasnosti, ali upućujem vas na pisani odgovor koji sam poslao", rekao nam je telefonom Bulić.

U pisanom odgovoru, pak, stoji: "HTZ nije potrošio 5.3 milijuna kuna na nastupe Ane Rucner. To je zlonamjerno iskrivljavanje činjenica. Radi se o troškovima nastalim za produkciju promidžbenih video spotova i filmova koji su vlasništvo HTZ-a i distribuirani su po cijelome svijetu. Njezini nastupi su bili cijenom znatno povoljniji od drugih renomiranih izvođača pa i zbog troškova puta pratećih  glazbenika ili članova klapa. Prosječna cijena nastupa bila je 20 tisuća kuna bruto u što je uključen i honorar ton majstora."

Činjenica je da je turistički spot 'Oda radosti' dobio 12 međunarodnih nagrada, ali potrošeni je iznos prilično velik, s čime se slaže i ministar turizma.

"Pa sad prevelik, premali, teško je to komentirati, ali činjenica je da zvuči malo prevelik", rekao je Darko Lorencin.

Dobra vila u ime HTZ-a proputovala je svijet, no 2012. putovanje u Honolulu je otkazano. Bilo je lijepo dok je trajalo.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali