
Svoju ljubav prema slatkom pokažite i prema Zemlji: Možete li zamisliti plaćanje čokolade otpadom?

Jedan britanski brend početkom godine dizajnirao je i pokrenuo proizvodnju potpuno nove ambalaže svojih slatkih proizvoda koja je pogodna za 100-postotno recikliranje i kompostiranje, što je i prvi takav slučaj među britanskim proizvođačima čokolade.
VEZANE VIJESTI
Klimatska kriza kuca na vrata, a mi? 'Zašto tako ležerno zurimo u apokalipsu pred nama?'
Britanski proizvođač
čokolade Montezuma’s početkom ožujka
pozivao je svoje kupce da iskuse slatku stranu ekološkog načina
života na njihovom novootvorenom prodajnom mjestu u londonskom
Covent Gardenu. Doduše, trenutno se u trgovinu ne može zbog mjera
vezanih uz epidemiju koronavirusa.
U Montezuminoj pop-up trgovini tako je bila postavljena i potpuno
jestiva ''skulptura'' izrađena u obliku spremnika punog
nereciklabilnog otpada, čime se htjelo upozoriti na velike
količine nerecikliranog otpada koji svake godine završi na
odlagalištima u toj zemlji, a riječ je o 15 milijuna tona
otpada.
Projekt proizvodnje nove reciklabilne ambalaže pokrenut je nakon što su detaljno proučeni svi aspekti procesa pakiranja. Osim upotrebe tinta, ljepila, naljepnica i vrpci koje se mogu reciklirati, najprodavaniji Montezuma's čokoladni prutići od sada se prodaju isključivo u papirnatoj ambalaži čime je u potpunosti napuštena dosadašnja upotreba štetnih i nereciklabilnih vrećica i omota od metalizirane plastike.
''Vjerujemo da čokolada treba blagotvorno utjecati ne samo na osobu koja ju jede, već i na okoliš i na one koji proizvode sastojke koji ju čine", rekao je Bruce Alexander, izvršni direktor Montezuma's i dodao: ''Iznimno smo ponosni što smo prvi britanski proizvođač čokolade koji je ponudio stopostotnu održivu ambalažu svih svojih proizvoda. Ozbiljno smo pristupili dizajniranju naše nove ambalaže te smo napravili najviše što smo mogli kako bismo utjecali na smanjenje količine otpada naših proizvoda. Nadamo se da će naša nova stopostotna ekološka ambalaža i pokretanje naše nove pop-up trgovine nadahnuti ljude na bolji izbor kada je riječ o hrani''.
















