
Momci iz Sarajeva su davno provocirali poljupcima

Kontroverzna Benettonova kampanja UNHATE, koju je osmislila talijanska kreativna agencija Fabrica, a koja prikazuje vodeće svjetske i vjerske lidere kako se ljube, podigla je mnoge na noge.
Naime, sarajevska dizajnerska grupa Trio predvođena Bojanom Hadžihalilovićem, nešto slično je uradila prije 16 godina, kada su napravili dvije naslovnice za slovenski tjednik
Godine 1995.
Inače, Hadžihalilović i njegov kreativni tim su, ironijom sudbine, 1990. godine na Jugoslovenskom festivalu tržišnih komunikacija održanom u Portorožu, dobili nagradu za najbolju ideju za kampanju UnisToursa, čiji je slogan bio - Ljube se Istok i Zapad.














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu


