
Mirišite kao Trump: Evo što dobijete za više od 200 eura u bočici sa zlatnim kipićem

Za žensku verziju se tvrdi da izražava 'samopouzdanje, ljepotu i nezaustavljivu odlučnost', dok je muška verzija namijenjena 'muškarcima koji vode snagom, samopouzdanjem i svrhom'
Nakon njegovog imena na tenisicama, Bibliji, gitari i u biznisu kriptovalutama, američki predsjednik Donald Trump sada je i zaštitno lice novih parfema, nazvanih "Pobjeda" odnosno "Victory".
"Stigli su Trumpovi mirisi. Zovu se Pobjeda 45-47 jer se u njima govori o pobjedi, snazi i uspjehu - za muškarce i žene", objavio je Trump na društvenoj mreži Truth Social u ponedjeljak navečer.
"Nabavi sebi jedan i ne zaboravi kupiti i za svoje najmilije. Uživajte, zabavite se i nastavite pobjeđivati", dodao je Trump.
U imenu aludira na svoje izborne pobjede. Naime, u svom prvom mandatu Trump je prisegnuo kao 45. predsjednik Sjedinjenih Američkih Država, a u sadašnjem mandatu je 47. čelnik te države.
Bočica od 100 ml za 249 dolara
U objavi je podijelio i link na stranicu gdje se prodaju parfemi. I muška i ženska verzija parfema dolaze u obliku zlatnog kipića s muškarcem u odijelu, te donjim dijelom koji se razlikuje po boji - u muškoj verziji bočica je zlatne boje, a u ženskoj roze. Za pakiranje od 100 mililitara treba zdvojiti 249 američkih dolara, odnosno 211 eura.
U slučaju da kupite dvije bočice, uštedjet ćete 100 dolara, odnosno 85 eura.
Gornje note uključuju paprat i kardamom, srednju notu krvavi korijen, dok bazu čine amber i drvenaste note.
Za žensku verziju se tvrdi da izražava "samopouzdanje, ljepotu i nezaustavljivu odlučnost", dok je muška verzija namijenjena "muškarcima koji vode snagom, samopouzdanjem i svrhom".
Ranija kolekcija Victory je rasprodana, ali kolekcija Fight se još uvijek prodaje za 200 dolara (170 eura). Inspirirana je atentatom prošle godine tijekom kampanje u Pennsylvaniji kada je Trump upucan u uho.
Iako je reklamirao i podržao parfeme, na stranici gdje se prodaju stoji kako ih Trump i njegove podružnice nisu dizajnirali, proizveli, distribuirali niti prodavao.
Dodaje se da je prodavač, koji nastoji "odati počast Trumpovoj ostavštini" "apolitičan i nema veze ni s jednom političkom opcijom", prenosi 24 Ur.
Trump i parfemi
Trump se vratio u Bijelu kuću pobjedom na izborima u studenom postavši 47. američki predsjednik. Na toj je poziciji zamijenio prethodnika Joea Bidena.
Na web stranici Fragrantica objavljene su recenzije parfema te je ocjena Victory mirisa poprilično niska. Za sada ima 1,63 bod u prosjeku od ukupno pet.
Mirisi su naišli na kritike i na društvenim mrežama.
"Ništa ne govori 'pobjeda' više od kolonjske vode koja miriše na laži, jeftini kokain i klor za bazene. To je kult u boci", napisao je jedan korisnik društvenih mreža.
Drugi su pak oduševljeni proizvodom te hvale Trumpovu domišljatost i poslovni aspekt projekta. "Jednom biznismen, uvijek biznismen".
Trump je izdavao svoje mirise i prije nego što je ušao u politiku. Prvi miris izdao je u suradnji sa slavnim kozmetičkim brendom Estee Lauder prije dva desetljeća. Davne 2004. godine, kada se parfem prodavao, koštao je 60 dolara.
Tu su još i mirisi Success izdan 2011. te Empire nastao četiri godine kasnije.
POGLEDAJTE VIDEO: Šef NATO-a američkog predsjednika nazvao 'Taticom', a on nastavio s uvredama kao da sutra ne postoji





















