
Dvije nesreće na pružnom prijelazu u Bjelovaru u samo 24 sata: Stoji Andrijin križ, ali ne i rampa
Nalet vlaka na vozilo na pružnom prijelazu u Lugu, između kolodvora Bjelovar i Kloštar, ni 24 sata nakon što se isto dogodilo svega 6 kilometara dalje. U Novim Plavnicama putnički vlak sudario se s kombijem. Na mjestu nesreće - vozači danas na oprezu.
"Da se to dogodilo nije čudo, jer ta se rampa kvari svako malo. I kada se nazove kažu da znaju i na tom se ostaje. ", kaže nam Ivan Lončar iz Nove Plavnice
Oba vozača su prevezena u bjelovarsku bolnicu zbog lakših ozljeda.
Kako neslužbeno doznajemo, na mjestu današnje nesreće vozač nije stao na znak stop. Prijelaz je osiguran i Andrijinim križem, no ne i rampom. Kod Novih Plavnica su postavljeni polubranici. Zašto nisu radili - uz ostale, istražuje i policija.
" To su radnje koje su u tijeku i usmjerene su u tom pravcu, da se utvrde sve činjenice i okolnosti kako je do toga došlo, a poglavito okolnosti vezane za činjenicu polubranika, u kakvom su položaju bili", kaže nam Veseljko Ravenščak, policijski službenik za promet PU bjelovarsko-bilogorske
Prema informacijama iz Agencije za istraživanje nesreća u prometu, zakazao je automatski sustav koji podiže i spušta polubranike, odnosno rampe, i one su bile podignute. Međutim stotinjak metara prije pružnog prijelaza, kontrolni signal pokazivao je kvar.
"Načelno, kada se dogodi kvar, postoji protokol. Vlak se obavezno zaustavlja ispred cestovnog prijelaza i nakon što se uvjeri da nema nikoga lagano krene preko cestovnog prijelaza najbrže 10 km na sat dok lokomotiva ne prijeđe cestovni prijelaz a onda nastavlja vožnju redovnom brzinom", tvrdi Marko Car, sudski vještak za željeznički promet
Inače, prošle godine se dogodilo 29 nesreća na željezničko-cestovnim prijelazima. Godinu prije 22, 2021. ih je bilo 35, a 2020. - 30 nesreća.
"Na prugama u Hrvatskoj ima 1440 cestovnih prijelaza preko željezničke pruge, većina nije tehnički osigurana, iako se smatraju osiguranim. Osiguraju se ili tehničkim sredstvima - branicima i polubranicima ili samo svjetlosnim signalima ili prometnim pravilima",objašnjava Marko Car
Iz HŽ-a ne žele komentirati nesreće kod Bjelovara do kraja istrage. Tko je odgovoran - trebalo bi se utvrditi idućeg tjedna.




















Crna statistika: Hrvatska u europskom vrhu po broju poginulih u prometnim nesrećama, zašto je to tako?

GORNJI MIHALJEVEC-MACINEC Zbog prebrze vožnje i alkohola vozilom završio u jarku!

LUDO SLAVLJE NA KORZU! Pogledajte fotografije i video: Tisuće ljudi dočekalo ekipu Rijeke i pehar za naslov prvaka!

Sreća što ne poštujem prometne znakove, jer bih davno bio mrtav

Lažni liječnici - zadarska policija savjetuje građane da budu na oprezu!

Volonteri i udomitelji obilježili deset godina ljubavi prema psima







