EKSPLOZIJA VIDEA /

Hrvatska kao hit destinacija? Stručnjak upozorava: 'Ne trebamo pasti na svaku foru'

Društvene mreže pune su turističkih videa s Jadranske obale, no mogu li milijunski pregledi iz Hrvatske nekome prodati odmor baš kod nas?

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Pjesma iz filma "Nemoguće misija" kao glazbena pozadina jer turisticama je izlazak iz broda očito bio nemoguća misija. Viralan video, snimljen na našoj obali, objavljen na TikToku pregledan je gotovo pet milijuna puta. 

"Ako je ovo relevantno za išta, ikakav doživljaj, onda ne znam. Mislim da je teže ljudima bilo koji su čekali red za izaći dok se oni svi posnime, ja mislim da ne trebamo na svaku foru past", kaže komunikacijski stručnjak Maro Alavanja

A na ovu turističku foru pali su mnogi. Video je jedne nasmijao, dok su se drugi pitali kako se to uopće dogodilo, zašto im nitko nije pomogao. 

Milijunski pregledi ljetnih videa iz Hrvatske

"Nema ljudi koji se više žale na ponašanje turista nego Dalmatinci i nikad nije dobro, bez obzira sto mi svi živimo od njih mislim da bi još više ljudi mogli osjetiti u Dalmaciji na idućoj sezoni problematiku toga kad smo drski, da nećemo curama doći, pružiti ruku kad izađu iz broda", kaže kreator sadržaja na društvenim mrežama Marko Vuletić.

Makarska je stvarno lijepa, ali otprilike je ovdje sedam milijuna ljudi.

Svakodnevno se sličan sadržaj o Hrvatskoj objavljuje, a milijuni ih gledaju, šeraju, klikaju. Društvene mreže pune su turističkih videa s Jadranske obale. Marko od sadržaja na društvenim mrežama živi i prati ga više od pola milijuna ljudi. Mogu li ovi milijunski pregledi u ljetnim videima iz Hrvatske nekome prodati odmor baš kod nas? 

"Mislim da moja generacija bira lokacije prema videima, vidim to i kod svojih roditelja da već sad šeraju na TikToku gdje će i što će raditi gdje će pojest hranu, otići tako da dobro snimljen video, dobra lokacija - meni osobno proda odmor", kaže Vuletić. 

"Moramo bit svjesni da je danas bilo tko content creator. Ljudi kad kažu da je negativna reklama razmišljaju o vidljivosti, ali vidljivost ne znaći nužno povjerenje od vidljivosti do povjerenja je dug put u komunikaciji, ako želite doći do povjerenja morate izgraditi neku destinaciju, doživljaj", kaže Alavanja.

Hit destinacija u virtualnom svijetu

A tuđi doživljaj Hrvatske kao hit destinacije u virtualnom svijetu brzo postaje doživljaj za milijune korisnika. 

"Ako se stvori taj neki hype, svi će otići na tu lokaciju, na neku kavu, brunch, bilo gdje, ja sam prvi, sve to utječe na nas, pogotovo ta masa videa, utječu, htjeli mi to ili ne", kaže kreator na društvenim mrežama Niko Čuturić

Utječu, donose nešto novo, ili mnogima približe Jadran na poseban način. A ponekad, neki poput ovog videa iz Umaga - izmame i osmijeh na lice. 

POGLEDAJTE VIDEO: Stranci očarani Dalmacijom, Albert iz Belgije: 'Nije jeftino, ali slične su cijene kao i u našoj zemlji'

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx