SRAMOTAN MARKETINŠKI POTEZ /

Od beskućnika napravili igračku za bogataše

Ideja jedne američke PR tvrtke o beskućnicima koji služe kao pokretni hotspot izazvala je veliku debatu o ljudskim pravima.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Jedna se PR tvrtka iz teksaškog grada Austina dosjetila zanimljivog marketinškog trika ili su barem tako mislili.

Naime, za vrijeme konferencije koja se održavala u Austinu unajmili su nekoliko beskućnika koji su s posebnom odjećom posjetiteljima omogućavali pristup WiFi mreži.

Ta je ideja naišla na oštru kritiku britanskog stručnjaka za marketing Lukea Scheybelera koji je kazao da se radi o jednoj od najgorih marketinških ideja ikada i o potpuno sramotnoj, gnusnoj, pokroviteljskoj i dehumanizirajućoj stvari.

U promo spotu prikazuje se jedan od "pokretnih hotspotova" - beskućnik Clarence, koji je ostao bez svega nakon uragana Katrina zbog čega je upao u velika dugovanja.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx