POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Passat se prodavao i u ostatku svijeta, ali nije svugdje nosio isto ime. Tako se kineska verzija Passata zvala Lingyu, a zapravo se radilo o restiliziranoj verziji prve generacije Škode Superb. Proizveden od strane SAIC Volkswagena, Passat Lingyu predstavljen je 2005. godine, naslijeđujući Passat B5. Godine 2009. predstavljena je dorađena verzija kao Passat New Lingyu (Xinlingyu).  Proizvodnja je trajala do 2011. godine i zamijenio ga je Passat NMS. Volkswagen je sredinom 2008. izradio 20 primjeraka Passata Lingyu na gorive ćelije koji će biti predstavljen na Olimpijskim igrama u Pekingu 2008. Postojala i verzija slična europskoj koja se u Kini zvala Magotan
Foto: Wikipedia
Passat se prodavao i u ostatku svijeta, ali nije svugdje nosio isto ime. Tako se kineska verzija Passata zvala Lingyu, a zapravo se radilo o restiliziranoj verziji prve generacije Škode Superb. Proizveden od strane SAIC Volkswagena, Passat Lingyu predstavljen je 2005. godine, naslijeđujući Passat B5. Godine 2009. predstavljena je dorađena verzija kao Passat New Lingyu (Xinlingyu). Proizvodnja je trajala do 2011. godine i zamijenio ga je Passat NMS. Volkswagen je sredinom 2008. izradio 20 primjeraka Passata Lingyu na gorive ćelije koji će biti predstavljen na Olimpijskim igrama u Pekingu 2008. Postojala i verzija slična europskoj koja se u Kini zvala Magotan
16 /20
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pogledaj još galerija
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx