POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Nisu samo Kinezi imali svoju verziju Passata nego i Amerikanci. Točnije, ova verzija se pojavila 2011., a poznat je kao Passat NMS (New Midsize Sedan ) koji je napravljen za Sjevernu Ameriku, ali se prodavao i u Južnoj Koreji, Bliskom istoku te Kini. Ovaj model je niži u usporedbi s europskim Passatom kako bi se probio na glavno tržište limuzina srednje veličine i tako ponudio nižu cijenu. Godine 2019. objavljen je novi Passta NMS dizajniran samo za Sjevernu Ameriku kao model za 2020. godinu. Drugu generaciju i dalje pokreće 2,0-litreni TSI I4 benzinski motor sa 174 konjske snage i automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa iz prve generacije. Nakon modela 2022. godine, Volkswagen je ukinuo Passat u Sjevernoj Americi zbog spore prodaje
Foto: Wikipedia
Nisu samo Kinezi imali svoju verziju Passata nego i Amerikanci. Točnije, ova verzija se pojavila 2011., a poznat je kao Passat NMS (New Midsize Sedan ) koji je napravljen za Sjevernu Ameriku, ali se prodavao i u Južnoj Koreji, Bliskom istoku te Kini. Ovaj model je niži u usporedbi s europskim Passatom kako bi se probio na glavno tržište limuzina srednje veličine i tako ponudio nižu cijenu. Godine 2019. objavljen je novi Passta NMS dizajniran samo za Sjevernu Ameriku kao model za 2020. godinu. Drugu generaciju i dalje pokreće 2,0-litreni TSI I4 benzinski motor sa 174 konjske snage i automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa iz prve generacije. Nakon modela 2022. godine, Volkswagen je ukinuo Passat u Sjevernoj Americi zbog spore prodaje
17 /20
VOYO logo

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

VOYO logo
Pogledaj još galerija