Brojni glumci diljem svijeta odlučili su unovčiti svoj talent -
tako se, u parovima, prerušavaju u Djede i Bake Mraz koji se ove
godine čuju s djecom preko popularne aplikacije Zoom, umjesto da
djecu "posjete" u njihovim domovima. Virtualni pozivi
poznatog para Sjevernog pola zabavljaju obitelji
personalizacijom i intimnošću, usprkos nekim tehničkim
poteškoćama. Svako se dijete na taj način osjeća posebno, bar na
nekoliko minuta. To je također način da Djed
Božićnjak i dalje zaradi plaću.
"Očekujemo da ćemo ove sezone utrostručiti ili učetverostručiti
prihod", rekao je jedan od mnogobrojnih Djeda Mrazova za
CNN
. "Počeli smo tako da smo mislili kako
nećemo preživjeti ovu godinu, a sada zarađujemo više nego što smo
uopće mogli zamisliti. Videopozivi po nama nisu skupi, traju
nekoliko minuta, uvesele djecu i nas, a pritom nam omoguće i
egzistenciju u ova teška vremena", rekao je. Počeli su s radom
već i prije njihovog Dana zahvalnosti. "Roditelji su
očajni u ova vremena, traže nekako način da zabave svoju
djecu", tvrdi.
Inače je ovaj Djedica zajedno sa svojom partnericom glumicom
uvijek zabavljao klince u shopping centrima u istoj ulozi. Kaže
da radi dnevno preko Zooma sada do šest sati dnevno. Za
pet minuta razgovora cijena je 49 američkih dolara, a za deset je
69 američkih dolara. Odnosno, cijena razgovora je od 300
do 500-ak kuna.
Kaže, nije to "samo tako". Oni rade različite scenografije kako
bi djeca imala što veći i bolji doživljaj da im se stvarno javlja
netko sa Sjevernog pola. Tu je i kostimografija - "pravi",
uvjerljivi kostim, zajedno s bradom i ostalim dodacima, može
koštati i do nekoliko tisuća kuna. "Bitno je da se
djetetu oči zasjaje kad nas vidi u ova grozna vremena",
kaže ovaj Djed.