DA SE BACIMO U BIZNIS? /

Zbog korone jedan proizvod rapidno nestaje s polica, cijena mu je skočila 13%, a svi bi ga znali proizvoditi

Potražnja je i dalje veća od ponude

VOYO logo
VOYO logo

SAD se suočava s manjkom kečapa jer je zbog pandemije koronavirusa porasla potražnja za tim popularnim dodatkom hrani, prenosi u srijedu BBC. Heinz, najpoznatija marka kečapa, priopćila je da je do rasta potražnje došlo zbog pojačanog trenda dostave ili uzimanja hrane za van.

Ljudi uz hranu naručuju više kečapa u vrećicama koje su zamijenile kečap u bocama na stolovima restorana, a tvrtka je obećala da će pojačati proizvodnju.

Heinz je agenciji AFP rekao da je prilagodio proizvodne procese, ali da je potražnja i dalje veća od ponude. Prema Wall Street Jornalu, cijena kečapa porasla je od siječnja 2020. za 13 posto.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali