
Zvijer iz Ingolstadta stiže početkom 2013.

Predviđen za izlazak na tržište početkom 2013. godine, ovaj lagani kompaktni model premium klase predstavlja kombinaciju dinamičkih performansi i iznimno niske potrošnje goriva u paketu sa svom tehnološki naprednom opremom koju Audi nudi u svim tehnološkim poljima.
Odmah u oči upadaju aluminijski vanjski retrovizori i izbočeni bočni pragovi. Stražnji odbojnik također je redizajniran. U platinasto sivom difuzoru nalaze se četiri ovalne ispušne cijevi ispušnog sustava, sa kromiranim završetcima. Veliki krovni spojler smanjuje uzgon na stražnjoj osovini.
Sportski dizajn vanjštine prenosi se i u unutrašnjost. Instrumentna je ploča uokvirena upadljivim lukom; tanka i niska, instrumentna ploča izgleda kao da lebdi iznad središnje konzole. Veliki, okrugli uvodnici zraka, elegantna kontrolna ploča klima uređaja i dekorativni umetci od mat aluminija ili u crnom 3D izgledu vrlo su upadljivi. Zapremnina prtljažnika je 365 litara, što se može povećati na 1.100 litara preklapanjem stražnjih sjedala.
Brojčanici su sivi, a kazaljke bijele. Još je jedna značajka, karakteristična za S liniju, prisutna na tahometru, on sada sadrži indikator tlaka turbopunjača. Audi prema želji kupca novi model S3 oprema najnaprednijim mobilnim informatičkim sustavima i sustavima za pomoć u vožnji. Audi connect naziv je za velik broj internetskih usluga koji umrežavaju vozača s okolinom i omogućuju mu brz pristup ključnim informacijama.
Dvolitreni TFSI motor razvijen je od nule. Jedina stvar koja mu je zajednička s prethodnikom, koji je proglašen motorom godine pet puta zaredom između 2005. i 2009. godine, jest obujam od 1.984 ccm. Ovaj četverocilindraš osigurava konstantni okretni moment od 380 Nm u širokom polju od 1.800 doi 5.500 o/min. Snaga na 5.500 o/min iznosi 221 kW (300 ks), a motor ulazi u crveno područje na 6.800 o/min.
Za ubrzanje od nula do 100 km/h potrebna mu je svega 5,1 sekunda ako je opremljen mjenjačem S tronic (za 5,4 sekundi ako je opremljen ručnim mjenjačem). Krajnja brzina je limitirana na 250 km/h. S3 s mjenjačem S tronic ima prosječnu potrošnju od samo 6,9 litara goriva na 100 km (s ručnim mjenjačem: 7,0 litara). To znači emisije CO od 159 (162) grama po kilometru, a na modelima s ručnim mjenjačem 1,5 litru goriva manje od prethodne verzije.
Quattro pogon se podrazumijeva. On daje novom top modelu iz serije A3 značajnu prednost u odnosu na konkurenciju s pogonom na dva kotača. Audi S3 može ranije i sigurnije ubrzati prilikom izlaska iz zavoja. Ostaje dinamičan i stabilan u svim uvjetima vožnje, osobito po kiši i snijegu.
Audi S3 u prodajne salone dolazi početkom 2013.


















