
TEST: Dopadljiva izvedba malog Chevya

Iako već broji treću godinu na tržištu, maleni Spark još uvijek
osvaja svojom dinamičnošću. Svojim razigranim linijama, a prije
svega tu mislimo na specifičnu izvedbu karoserije i upadljiva
najveća svjetla u klasi svakoga osvoji odmah u startu. Kao takav
se nameće odličnim rješenjem za gradsku vožnju i gužve za što je
prije svega i namijenjen. Vanjski neobični dizajn posebno
se sviđa nježnijem spolu, pogotovo kad je riječ o bogatije
opremljenom modelu.
Na tu temu bi Spark mogao dobiti puno poklonika, a isto tako i ponekog izgubiti. Testirani model opremljen je najjačim paketom opreme naziva LTZ što Chevroletovim rječnikom znači kako automobilu zaista ništa ne fali.
No, gledano iz druge perspektive, dolazimo do zaključka da se bez navedene bogate opreme i najsnažnijeg motora može, što je i s financijske strane po novčanik puno bolja opcija. U ovoj klasi je ipak primarno gledanje iz aspekta kako što jeftinije proći. Navedeni model po našem mišljenju biti će rijedak na našim prometnicama jer benzinski 1.2 litreni motor mnogima će biti prevelik uteg prilikom kupnje, pa prednost dajemo slabijim izvedbama. Sa svojih vrlo dobrih 81 ks pokazao se vrlo agilnim i prilično štedljivim gdje nam je na testu trošio 5,7 l/100 km.
Iako performanse motora nisu sportske, pohvale dobiva na račun uglađenosti i mirnoće rada. Testirani model cijenom manjom od 80.000 kn pokazao se kao zahtjevna lovina. Svime prikazanim pokazao se jako dopadljivim, ali već ako izbor padne na Sparka procijenite sami koliko vam i što zaista nešto treba. Prst gore za Korejca s američkom oznakom.
Tehnički podaci:
Motor: benzinski, 4-cilindarski













