
Nike predstavio novu globalnu kampanju u 32 zemlje

Središnjica kampanje je kratki televizijski film Nike Free-a
"Bit ove kampanje je veličanje sportaša svih dobi koji se bave različitim sportovima i aktivnostima i koji si međusobno postavljaju izazove da jače treniraju i pomiču svoje fizičke granice", rekao je Davide Grasso, potpredsjednik globalnog brand marketinga za Nike.
"Sada je savršen trenutak da usmjerimo pozornost na naš uspješni proizvod Nike Free, koji nadahnjuje potrošače da vježbanjem postanu jači i brži."
Spot je sniman u Južnoafričkoj Republici i Los Angelesu kako bi se naglasio realistični i odvažni ton. Dostupan je u inačicama od 90, 60 i 30 sekundi te u posebnoj inačici za žene od 30 sekundi, a prikazivat će se do kraja svibnja 2011. godine, uz dodatke u tisku, digitalnim medijima i maloprodaji.
Zarazna glazba u spotu je
Osim veličanja sporta, cilj kampanje je i predstavljanje novih proljetnih te ljetnih Nike Free tenisica za trening i trčanje, koje uz lagan I fleksibilan dizajn spajaju prirodni pokret s tehnologijom kako bi sportašima i rekreativcima omogućile što ugodniji i efikasniji trening.
Više o Nike Free proizvodima možete saznati na www.nikemedia.com.














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu







