
Domaći film u 2022. godini ostvario impresivne rezultate u distribuciji Blitz grupe

Protekle smo godine na repertoaru kina imali rekordan broj hrvatskih premijernih naslova i onih manjinske koprodukcije, od čega je šest dugometražnih igranih filmova bilo u distribuciji Blitz grupe. Od ukupne zarade domaćeg filma u hrvatskim kinima tih je šest filmova u distribuciji Duplicato Media činilo nevjerojatnih 65,54% udjela, odnosno 59,18% prema ukupnom broju gledatelja domaćeg filma!
Duplicato Media je naime tvrtka u sastavu Blitz grupe koja se, između ostalog, specijalizirala za distribuciju domaćeg sadržaja u kinima, a što je zasigurno snažno utjecalo na ‘vidljivost’ domaćega filma, ali i prepoznavanje hrvatskog filma i njegove važnosti za oporavak kinoprikazivačkog sektora.
Uspješnu filmsku 2022. godinu u velikom je stilu obilježila komedija Ljubomira Kerekeša ‘Marginalci‘, najgledaniji domaći film prošle godine u distribuciji Blitz grupe. Film je do sada pogledalo 53.155 gledatelja sa zaradom od 267.708,73 EUR na kino blagajnama. ‘Marginalci‘ su tako postali petim najuspješnijim hrvatskim filmom svih vremena. S obzirom na iskustvo s Kerekeš teatrom i njihovim prvim filmom ‘Ufuraj se i pukni’ iz 2019. godine koji je također bio u distribuciji Blitz grupe, vjerovali smo da uspjeh filma kod publike ni ovoga puta neće izostati.
Iznimnom je rezultatu prethodila nesvakidašnja promocija filma koja je provedena u suradnji s CineStar kinima, najvećim kinoprikazivačem u regiji, kao i brojnim kino dvoranama diljem zemlje. Promocija koja je rezultirala prepunim dvoranama oduševljenih gledatelja koji su se u kinu vrhunski zabavili i nasmijali do suza. Radilo se iznimno zahtjevnoj turneji u sklopu koje su glumci Ljubomir i Jan Kerekeš zajedno s ostalom filmskom ekipom posjetili na desetke kino dvorana diljem Hrvatske te se družili i fotografirali sa svojom publikom, a one najsretnije i nagradili.
„‘
Jan Kerekeš dodaje: „
Domaća je kinematografija ostvarila izvanredan rezultate i na ostalim naslovima u distribuciji Blitz grupe, pa je tako dječji film ‘Kapa‘, hrvatskih koproducenata, u kina privukao impresivnih 38.586 gledatelja.
Marina Andree Škop, koproducentica filma KAPA (PomPom Film) je na završetku redovne distribucije zaključila: „
Pravovremena i targetirana promocija filma je iznimno važna, kao i pravovremena distribucija, odnosno datum otvaranja filma u kinima što je dokazao i uspjeh filma Eduarda Galića ‘Šesti autobus‘ koji je do sada u kinima pogledalo 31.950 gledatelja.
‘Šesti autobus‘ je prvog vikenda prikazivanja u distribuciji Duplicata pogledalo impresivnih 18.141 gledatelja što je bilo najbolje otvaranje hrvatskog filma 2022. godine, ali i četvrto najbolje otvaranje hrvatskog filma svih vremena, što je zasigurno rezultat promišljene distributivne strategije otvaranja filma u kinima, večer uoči obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje.
Producent filma ‘Šesti autobus‘, Dominik Galić:
Nastavak dominacije domaćeg filma u distribuciji Blitz grupe potvrđuje i izniman rezultat dugoočekivanog animiranog naslova ‘Cvrčak i mravica‘ koji se u kinima počeo prikazivati početkom 2023. godine a koji je do sada pogledalo 47.807 gledatelja. Naime, radi se o prvom hrvatskom animiranom filmu rađenom u 3D tehnici koji je po mnogočemu jedinstven i važan projekt moderne hrvatske animacije: – „
‘
U nizu uspjeha domaćeg filma svakako bi vrijedilo sjetiti se i velikog kino hita Južni vjetar: Ubrzanje, koji je obilježio pandemijsku 2021. godinu kada su kina tek krenula ponovo otvarati svoja vrata. Hrvatski koproducent filma je Telefilm, dok je za distribuciju filma također bila zadužena Blitz grupa. ‘Ubrzanje‘ Miloša Avramovića je tada oborio sve rekorde, te je film imao najbolje otvaranje domaćeg i regionalnog filma svih vremena u Hrvatskoj! Ono što zaista impresionira je da je ‘Ubrzanje’ u odmah u startu pogledalo 46% više gledatelja u usporedbi s cjelokupnom kino distribucijom prvog filma ‘Južni vjetar’ na teritoriju Hrvatske, odnosno film je u vikendu zaradio nevjerojatnih 86% više od ukupne zarade prvog dijela filma. Neviđeni rekordi su obarani već na premijernim prikazivanjima gdje su suradnji s CineStar kinima u regiji organizirane najveće filmske premijere na ovim prostorima. Slične rekordne rezultate je film u distribuciji Blitza polučio i u ostalim zemljama regije.

















