Moda /

S pravom su joj povjerili još jednu kampanju

Nakon što je njezina kampanja za Armani proglašena najseksipilnijom u 2011., nije ni čudo da je opet vidimo u ulozi zaštitnog lica (i tijela) njihove nove kampanje.

VOYO logo
VOYO logo

Armani je objavio fotografije druge kampanje s poznatom pjevačicom. Dok je u prvoj kampanji za njihovo rublje i jeans, koja je u časopisu Advertising Age izabrana za najseksipilniju u prošloj godini, Rihanna bila jedva prepoznatljiva zahvaljujući plavoj perici, u ovoj je s tamnom, dugom kosom sličnija sebi.

Od objavljene četiri fotografije, na dvije 23-godišnja Rihanna pozira u novoj liniji rublja, dok se na dvije pojavljuje u jeansu.

Nema sumnje da će i u ovoj kampanji Rihanna, koja trenutno odmara od naporne turneje na Havajima, oduševiti svoje obožavatelje.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali