Na Twitteru je objavljena fotografija 'iskrene isprike' jednog
trgovačkog lanca svojoj mušteriji koja je postala predmet sprdnje
na društvenim mrežama.
"Ovim putem Vam se još jednom želimo ispričati zbog
neugodnosti koje ste doživjeli nakon kupovine i neljubaznosti
našeg djelatnika mesnice. Cilj nam je našu uslugu i ponudu
organizirati na zadovoljstvo svih naših kupaca... Kao mali znak
isprike, darujemo Vam simboličan poklon bon u iznosu od 10
kuna", piše između ostalog u isprici Kauflanda.
Korisnik '
Basil Fawlty
' je uz objavu
isprike napisao i 'Ono kad žena kod kuće skužii da joj je
mesar podvalio (uz seksistički komentar o 'ženama kojima je
nemoguće ugoditi') pa napiše reklamaciju Službi za korisnike. Kao
odgovor stiže isprika uz bon od 10 kuna. Bravo Kaufland, bilo bi
vam bolje da ste samo na isprici ostali'.