
Majka s 19-godišnjom kćeri reklamira donje rublje

Od modne industrije već smo naviknuli da nas reklamama pokušava šokirati i provocirati, a posljednja u nizu takvih kampanja je ona za donje rublje modne marke The Lake & Stars.
U njoj donje rublje reklamiraju majka i njezina 19-godišnja kći, pozirajući u provokativnim pozama, pa se samo od sebe nameće pitanje - je li to seksi, neukusno ili samo čudno?
Posebnost ove kampanje je i u tome što to nisu profesionalni modeli, nego samo obične žene koje žive u susjedstvu suvlasnice kompanije u New Yorku.
Maayan Zilberman, uz Nikki Dekker, jedna od vlasnica njujorške modne marke za donje rublje i kupaće kostime, objasnila je otkud im ideja.
'Ovdje nije riječ o šoku. Nismo htjeli postići da se ljudi osjećaju neugodno kako bismo isprovocirali dijalog. Samo smo htjeli konfrontirati neka od pitanja o kojima se ne priča dovoljno', izjavila je Maayan za
Cilj kampanje je potaknuti rasprave o tome kako se mlađe generacije odnose prema starijim generacijama žena i obrnuto. 'Htjela sam da ljudi vide ove fotografije i pomisle: Koja od njih je 'seksi'?'














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu




