Moda /

Adidasova suradnja s mladim hrvatskim kreativcima donosi Originals EQT kampanju koja odiše autentičnošću

Nova adidas EQT kampanja nastala je u suradnji s mladim hrvatskim kreativcima Dorom Barker, Stanislavom Cvitkovićem i Karlom Zelić uz pomoć kojih je pokrenut i kreativni natječaj koji traje do 1. rujna inspiriran EQT kolekcijom u kojem se pozivaju svi kreativci i oni koji se tako osjećaju da pokažu svoju esenciju, ono što ih razlikuje od drugih.
Foto: Adidas
Nova adidas EQT kampanja nastala je u suradnji s mladim hrvatskim kreativcima Dorom Barker, Stanislavom Cvitkovićem i Karlom Zelić uz pomoć kojih je pokrenut i kreativni natječaj koji traje do 1. rujna inspiriran EQT kolekcijom u kojem se pozivaju svi kreativci i oni koji se tako osjećaju da pokažu svoju esenciju, ono što ih razlikuje od drugih.
5 /7
VOYO logo
VOYO logo
Pogledaj još galerija