NEKI TRAJU I 24 SATA /

Najstariji beogradski parfumijer otkrio istine i mitove o skupim i jeftinim parfemima: Neke stvari svi vjeruju, a već dugo ne drže vodu

Niche parfemi: Definicije parfema uglavnom govore nešto o tipu kompanije koja prodaje parfem, ali malo govore o tome koja je prava razlika između svih tih parfema. Postoji puno izuzetaka, a različite kategorije se spajaju. Uspon i uspjeh niche parfema nije prošao nezapaženo od dizajnerskih brendova. Oni su odgovorili uvođenjem ekskluzivnijih linija, kao što su "Armani Prive" i "Dior Collection Privee", kako bi zauzeli dio rastuće tržišne niše. Ove linije su skuplje i ne mogu se naći u svakoj parfumeriji, ponekad čak ni u samim trgovinama brenda.
Foto: Shutterstock
Niche parfemi: Definicije parfema uglavnom govore nešto o tipu kompanije koja prodaje parfem, ali malo govore o tome koja je prava razlika između svih tih parfema. Postoji puno izuzetaka, a različite kategorije se spajaju. Uspon i uspjeh niche parfema nije prošao nezapaženo od dizajnerskih brendova. Oni su odgovorili uvođenjem ekskluzivnijih linija, kao što su "Armani Prive" i "Dior Collection Privee", kako bi zauzeli dio rastuće tržišne niše. Ove linije su skuplje i ne mogu se naći u svakoj parfumeriji, ponekad čak ni u samim trgovinama brenda.
4 /7
VOYO logo

Najveći problem kupaca je kako i koji parfem odabrati. Obično kada kupuju parfem probaju sve moguće i na kraju ne znaju koji odabrati jer im svaki djeluje isto. Nenad Jovanov čuva obiteljski zanat i otkrio je tajnu kako izabrati parfeme, kako ih nanijeti i koja je razlika između njih.

VOYO logo
Pogledaj još galerija