SOCIJALISTIČKE JURILICE /

10 najpoznatijih automobila nastalih iza i pokraj željezne zavjese; Neki su 'potezali' preko 120 na sat

4. Zastava 750 (Fićo): Nije bio odveć brz niti prostran, ali bio je praktičan i popularan. Na cestama ga se viđali dugo nakon raspada Jugoslavije, a moguće da ima još pokoja garaža u kojoj ga čuvaju od zaborava.
Foto: Wikipedia
4. Zastava 750 (Fićo): Nije bio odveć brz niti prostran, ali bio je praktičan i popularan. Na cestama ga se viđali dugo nakon raspada Jugoslavije, a moguće da ima još pokoja garaža u kojoj ga čuvaju od zaborava.
3 /9
VOYO logo

Bivše socijalističke države imale su razvijenu autoindustriju jer automobile sa zapada nije bilo moguće, a niti poželjno uvoziti. Automobili iz Jugoslavije, Čehoslovačke, Rusije, Rumunjske i Istočne Njemačke dizajnom, a niti kvalitetom često nisu pratili zapadne rivale, ali, što bi ljudi rekli, "vozili su". Pogledajmo 10 najpoznatijih auta s istoka.

VOYO logo
Pogledaj još galerija